Czary za kasę, a nie za drobniaki

71. Data: 2017-06-08 13:31:35

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drob niaki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> No to co Ewcia, masz jeszcze jakieś wątpliwości na temat tego co
> niedawno opisałem a co zdaje się jakoś negowałaś, że ludzie odnoszą się
> do nabytego wcześniej wizerunku drugiej osoby a treść
> aktualnej dyskusji ma mniejsze tu znaczenie?
>
> Dębska

He he :-)

72. Data: 2017-06-08 13:35:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do nabytego wcześniej wizerunku drugiej osoby a treść
> aktualnej dyskusji ma mniejsze tu znaczenie?

On tak z radości po...ł te nicki. Uradowany, że mu odpowiedziałam - a tu
zonk :-))

73. Data: 2017-06-08 13:41:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 13:15, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> do nabytego wcześniej wizerunku drugiej osoby a treść
> aktualnej dyskusji ma mniejsze tu znaczenie?

Przecież odniosłem się do treści i nawet pochwaliłem. (*)
Czego znowu nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) Pomimo tego, że to nie ikselka napisała, ale myślałem, że to ikselka

74. Data: 2017-06-08 13:52:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 13:15, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> do nabytego wcześniej wizerunku drugiej osoby a treść
> aktualnej dyskusji ma mniejsze tu znaczenie?

A czy ta odpowiedź Kviata nie jest dowodem na coś wręcz przeciwnego?
Czyli właśnie tego, że odniósł się do treści a nie osoby?

Ewa

75. Data: 2017-06-08 13:55:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 13:41, Kviat pisze:

> "I w końcu się czegoś nauczyłaś."
>
> Przecież odniosłem się do treści i nawet pochwaliłem. (*)
> Czego znowu nie rozumiesz?

Idź już do tej szkoły jaką tam sobie wybierzesz, może nauczą cię czytać
ze zrozumieniem. Napisałem "mniejsze znaczenie" a nie "nie ma znaczenia".

I po drugie nie pochwaliłeś tylko okazałeś swoją wyższość mentorskim
tonem. Ewa baaaardzo tego nie lubi :))

Dębska

Dębska

76. Data: 2017-06-08 13:58:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 13:31, Ikselka pisze:

> A tu rozmawiamy o zakazie rozmnażania, czy o dostępie do in vitro?

Próbowałaś zanegować sens rozmnażania się niektórych osób. I o tym
właśnie rozmawiamy.
Rozmnażanie się ludzi jest wspomagane różnymi metodami, licznymi, a in
vitro jest tylko jedną z nich.

Ewa

77. Data: 2017-06-08 14:00:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 13:58, FEniks pisze:

> Rozmnażanie się ludzi jest wspomagane różnymi metodami, licznymi, a in
> vitro jest tylko jedną z nich.

Która akurat Tobie się nie podoba, bo akurat z niej nie musiałaś
korzystać, więc łatwo ci szastać na prawo i lewo debilnymi wywodami.

Ewa

78. Data: 2017-06-08 14:01:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 13:55, Przemysław Dębski pisze:

> I po drugie nie pochwaliłeś tylko okazałeś swoją wyższość mentorskim
> tonem. Ewa baaaardzo tego nie lubi :))

Doprawdy nie musisz być moim rzecznikiem.

Ewa

79. Data: 2017-06-08 14:01:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 12:54, Aiua40 pisze:

> u niego nie chodzi tyle o zrozumienie innego punktu widzenia/rozumowania
> żeby móc merytorycznie podyskutować ile o to by być z gruntu na NIE.

Nie da się merytorycznie dyskutować z czyimiś wyobrażeniami.
Spróbuj kiedyś merytorycznie podyskutować ze zwolennikiem płaskiej Ziemi
i spróbuj zrozumieć jego inny punkt widzenia. Powodzenia.
A już całkiem zabawne są "merytoryczne" dyskusje między takimi, co nie
mają pojęcia o genetyce, in vitro, o ewolucji nie wspominając.

Jak ktoś używa sformułowań, że ewolucja czegoś potrzebuje ("a wręcz
potrzeba istnienia osobników z takim cechami") albo, że ewolucja coś
pamięta, to zwyczajnie pieprzy. To nie jest inny punkt widzenia, to
jakaś metafizyka i braki w podstawowym wykształceniu, a nie nauka.

> tak czy inaczej, sam fakt, że odpyskowuje możesz uznać za komplement.
> choć nie ma to najmniejszego znaczenie bo za kolejne pięć lat wróci i
> wcieli się w opozycje dzisiejszy koalicji. jak to było
> w przypadku bytu sendera i oportunistycznej fascynacji Małgosią -XL ;-)
> dziś na tapecie jest feniks a za kolejne pięć będzie chiron albo ty kto
> wie...na dwoje babka wróżyła ;-)

Widzę, że te urojenia nadal cię męczą :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2017-06-08 14:02:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 12:51, Przemysław Dębski pisze:

> I to właśnie z moich słów wyczytałaś?

Literalnie.

Ewa

Dlaczego Europa (z)ginie.