Czasowe pokrycie schodów (na rok - dwa)

1. Data: 2004-05-25 06:26:27

Temat: Czasowe pokrycie schodów (na rok - dwa)
Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Myślimy z żoną nad rodzajem materiału do pokrycia schodów wewnętrznych
betonowych. Ma to być pokrycie na rok - dwa aż będzie trochę więcej kaski
aby zrobić docelowe. Macie jakieś pomysły?

Pozdro

--
Arek (ASTM)
GG# 1735365

1. Data: 2004-05-25 10:56:01

Temat: Re: Czasowe pokrycie schodów (na rok - dwa)
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Myślimy z żoną nad rodzajem materiału do pokrycia schodów
wewnętrznych
> betonowych. Ma to być pokrycie na rok - dwa

Mój brat, z podobnych przyczyn, wykończył wykładziną dywanową. W
miarę porządną z niezbyt długim włosem kupisz za 30-40 zł/m2 +
klej (trzeba przykleić, bo będzie jeździć) + listewki do
wykończenia brzegów. Wygląda zupełnie przyzwoicie, a podstawowa
zaleta to, że nie są śliskie i dość miękkie, co, szczególnie jeśli
masz małe dzieci, ma spore znaczenie.

1. Data: 2004-05-25 12:40:31

Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miarę porządną z niezbyt długim włosem kupisz za 30-40 zł/m2 +
> klej (trzeba przykleić, bo będzie jeździć) + listewki do
> wykończenia brzegów.
\
Też o tym myślałem ale listwy narożnikowe są dość drogie (oglądane w Obi)
... więc jak policzę wszystkie listwy (narożniki wewnętrzne i zewnętrzne )
to wychodzi ciut drogo w stosunku do jakości. Myślałem aby położyć "zwykłe"
deski (nie klejonki) drubości np. 24 mm - na klej + kołki. Na rok - dwa
powinno wystarczyć.

--
Arek (ASTM)
GG# 1735365

1. Data: 2004-05-25 12:56:21

Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z właśnego doświadczenia wiem że prowizorki które są w jakiś sposób
> akceptowalne służą bardzo długo bo kasa zawsze jest potrzebna na coś
innego
> (skoro to już jest :-)))))))))) )

Taaa, tu masz rację :)

--
Arek (ASTM)
GG# 1735365

1. Data: 2004-05-25 13:00:57

Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> deski (nie klejonki) drubości np. 24 mm - na klej + kołki. Na rok - dwa
> powinno wystarczyć.

tak szczerze to połóż coś co Ci się nie podoba a jedynie spełnia funkcję
przykrycia betonu
np przyklej wykładzinę bez narożników

1. Data: 2004-05-25 13:33:55

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(oglądane w Obi)
> ... więc jak policzę wszystkie listwy (narożniki wewnętrzne i
Iiii...tam... Proste ćwierćwałki kupisz w pierwszym lepszym
sklepie drzewnym po 1-2 zł/mb, pomalujesz "bele jakim" lakierem i
gotowe.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-05-25 14:15:52

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> betonowych. Ma to być pokrycie na rok - dwa aż będzie trochę więcej kaski
> aby zrobić docelowe. Macie jakieś pomysły?

My planowaliśmy przykleić taką zwyklastą, najtańszą wykładzinę po 4-5zł/m2.
Nawet ją zakupiliśmy. Ale ponieważ każda robota u mojego męża musi nabrać
"mocy urzędowej", więc 2 lata chodziliśmy po betonowych schodach, porządnie
zagruntowanych. Teraz czekamy na montaż drewna na nich ;-) A wykładzina
pójdzie na taras chyba, bo tam płytki będą najwcześniej za rok.

Pozdrawiam
Blanka

PS. Mój Teść, to radził nam "tymczasowo" płytki sobie na schody położyć....
--
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/
"Obecny stan wiedzy można podsumować następująco:

1. Data: 2004-06-16 08:18:33

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]Myślałem aby położyć "zwykłe" deski[...]

Kolega ma - nie wiem, czy tymczasowo, czy docelowo - schody obłożone
lakierowaną płytą OSB. Na aspekt użytkowy nie narzeka, a wizualnie
rozwiązanie jest interesujące :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.