Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

21. Data: 2013-09-08 18:34:20

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:522c8d5b$0$1456$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2013-09-08 16:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Nic.
> Katolik? Pono tak.
> Żonę miał? Pono tak.

Żonę miał jedną- ale orzeczono nieważność. Czyli: od samego początku były
nieujawnione przeszkody, które powodowały, że nie było de facto małżeństwa.
Teraz ma żonę. Śliczna i inteligentna. Tego jej nie mogą czerwoni wybaczyć.
Jak widzę socjalistkę, to najczęściej nie jest ona przesadnie ładna, a jeśli
chodzi o inteligencję, to lepiej w ogóle nie pytać:-)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2013-09-08 19:20:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-08 18:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Jak widzę socjalistkę, to najczęściej nie jest ona
> przesadnie ładna, a jeśli chodzi o inteligencję, to lepiej w ogóle nie
> pytać:-)

W przeciwieństwie do kapitalistek.

23. Data: 2013-09-08 19:20:54

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto Ci powiedział, że jak katolik, to bezgrzeszny? Zdaje się, ze masz
> marniutkie pojęcie o zasadach wiary katolickiej, u nas naprawdę nie ma
> OBOWIĄZKU permanentnej świętości 3-)

Zdaje się, że masz marniutkie pojęcie o moich marnościach.

24. Data: 2013-09-08 19:35:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...kiedy on samą PRAWDĘ mówi. A że mówi wprost, to tylko zaleta.
> http://www.youtube.com/watch?v=-7pFEmou0_8

Nie zawsze i nie wszędzie. Już o tym tu zresztą było.

--
????
???

25. Data: 2013-09-08 19:41:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

I rogi z dupy jej wyrastają.

26. Data: 2013-09-08 19:53:43

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 17:25, glob pisze:
> Myślisz że PiS mu płaci za tą jego całą błazenadę??
>
> Tak podawali listę niezależnych opłacanych przez pis.

No tak, na to idą pieniądze wyrywane z kieszeni podatnika na rzecz
"finansowania partii z budżetu państwa"... Naprawdę brak słów...

27. Data: 2013-09-08 19:56:08

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:14, Ikselka pisze:

> A jak się wyrażał?
Sorry, ale żeby Ciebie i innych na grupie nie urazić, nie zacytuje
dosłownie tego co słyszałem. Ogólnie mogę powiedzieć że wyrażał się jak
światowiec któremu udało się wyrwać z bagienka zwanego Polską. Jaka to
ta Polska dla niego mała i zacofana i dopiero na emigracji poczuł że
żyje. Wiesz Ikselka - jestem w stanie tolerować krytykę swojego kraju
wyrażaną przez tubylca, ale nigdy z ust szmaciarza który robi to
mieszkając za granicą.

28. Data: 2013-09-08 19:56:30

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:13, Ikselka pisze:

> Można miażdżyć BEZ BLIZN, bić bez sińców, są na to metody służb specjalnych
> proste jak drut - i tu się właśnie zgina dziób pingwina.

Wątpię żeby po zmiażdżeniu palców nie pozostał żaden ślad. Dłonie WC
wyglądają jak człowieka zwanego okazem zdrowia.

29. Data: 2013-09-08 19:57:30

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:29, Chiron pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Po czymś takim nie ma blizn- tylko rwanie w kościach na zmianę pogody.
> Oczywiście- możesz mieć do niego zastrzeżenia- ale fajnie będzie, jak
> podasz jakiś konkret

O jakim konkrecie piszesz? Brat przez nieuwagę włożył palec nie tam
gdzie trzeba, no i mimo natychmiastowej interwencji chirurga palec jest
lekko krzywy i jakiś taki grubszy, paznokieć odrasta, ale całkowicie
zdeformowany.. A więc w odróżnieniu od niektórych ludzi mam pojęcie o
zmiażdżonych palcach.

30. Data: 2013-09-08 20:02:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No dokładnie nasze podatki żywią Cejrowskiego, a ten "niezależny" pisze co każe kler
czy pis, opluć, podpuścić , nienawidzieć to to robi. Nazywało się takich
aparadczykami i bym przyjżał się lepiej działalności jego za komuny.
Bo ci "niezależni" co pod stołem od parti biorą to tuby propagandowe, a za komuny
to takich głównie zatrudniali, podpuści, zakłamać, pokazać paluchem na niewinnych. To
wychodzi w krew.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron