Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

51. Data: 2013-09-08 22:49:13

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:49, Ikselka pisze:

> Komu? - Tobie? Mnie? Smieszna jesteś.

Pewnie i samemu sobie też. Taki ~śmieszny jest. :)

Ewa

52. Data: 2013-09-08 22:51:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:46, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-08 21:30, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Za to jestem pełna autentycznego podziwu. Działa świetnie. Uznano za
> niebyłe.
> Zjadłaś pączka i masz pączka.
> Można polecić żonom gotującym za słone zupy. Ochnaście lat lania nagle
> może... pyk... po prostu nie być.
> I masz znów te łosiemnaście lat.

I nawet na ostracyzm u Chirona nie zasłużysz.

> Pierwszy raz bez problemu. Teraz to ma letko pod górkę. Chyba że
> udowodni, iż jest upośledzony umysłowo, tudzież ze wzrokiem ma nieteges.
> Albo pecha ma. Na same wybrakowane trafia.

To znów się rozwodzi? Nie nadążam. Ostracyzmuję.

Ewa

53. Data: 2013-09-08 22:55:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:43, Ikselka pisze:

> Może dlatego, że "miadżyć" a z-miażdżyć to jednak różnica, czyż nie? A
> jedno i drugie boli jednakowo paskudnie, jak podejrzewam... :-]

Nawet sam łon nie mówi o zmiażdżeniu, a o wyrywaniu ze stawów, o ile
mnie pamięć nie myli. I w sumie nie wiadomo, czy to czasem nie był z
jego strony wybieg przed zdawaniem o czasie matury. Co nie wydaje się
niemożliwe, jeśli zna się wyjątkowo przebiegłą naturę naszego "bohatera".

Ewa

54. Data: 2013-09-09 05:12:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niebyłe.
> Zjadłaś pączka i masz pączka.
> Można polecić żonom gotującym za słone zupy. Ochnaście lat lania nagle

Zaczynam żałować, że nie miałam ślubu kościelnego.

55. Data: 2013-09-09 05:27:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 22:49:13 +0200, FEniks napisał(a):

> Pewnie i samemu sobie też. (...) :)

O, widze że psychoanaliza Cejrowskiego jest Twoją... mocną stroną.
:-]

56. Data: 2013-09-09 05:28:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 22:55:19 +0200, FEniks napisał(a):

> jeśli zna się wyjątkowo przebiegłą naturę naszego "bohatera".

Znasz??? - zazdraszczam :-]

57. Data: 2013-09-09 07:38:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Masz rację. Dębska.

Ale w masle?

58. Data: 2013-09-09 08:34:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
W dniu 2013-09-08 18:14, Ikselka pisze:

> A jak się wyrażał?
Sorry, ale żeby Ciebie i innych na grupie nie urazić, nie zacytuje
dosłownie tego co słyszałem. Ogólnie mogę powiedzieć że wyrażał się jak
światowiec któremu udało się wyrwać z bagienka zwanego Polską. Jaka to
ta Polska dla niego mała i zacofana i dopiero na emigracji poczuł że
żyje. Wiesz Ikselka - jestem w stanie tolerować krytykę swojego kraju
wyrażaną przez tubylca, ale nigdy z ust szmaciarza który robi to
mieszkając za granicą.

Ale to jest typowe dla pisowców, już kilka razy spotkałem się z tą pogardą do
polaków, uważają polaków za bydło, stąd takie wmawianie w żywe oczy bzdur, bo im
chodzi o prywate, własne kariery, własne cele.
Weź Pawłowicz przecież ona wie do kogo mówi, do plebsu, jest wykrztałcona i
wykorzystuje fobie prostaków by na nią głosowali. Tak samo ze smoleńskiem fobie
antyruską próbowali wykorzystać , lub Tusk miał dziadka w wermachcie, no przez
historie mają polacy niechęć do sąsiadów, więc grają za każdym razem na fobiach itd,
urazach, a to jest szkodliwe bo jednak żyjemy w innym czasie. Widzisz oni grają, a
tymi co grają skrajnie pogardzają, są potrzebni do wyborów. Jest to najgorsze
kurestwo polski razem tym chorym klerem.
Te manipulacje , parę zmówionych debili udaje że widzi cud na oknie i tak wmawiają że
zasegurowany tłum , chociaż nic tam nie ma stara się zobaczyć cud, bo ten co nie
widzi nie załuguje i tym samym co chwila baba objawienia dostaje że widzi i każdy boi
się powiedzieć że tam nic nie ma , bo już jest tłum w histeri zbiorowej. I już ma
kler u samorządowców kolejne ziemie za darmo dane i kasa idzie z polski na utrzymanie
misjonarzy w afryce co wmawiają czarny że prezerwatywa szkodzi.

59. Data: 2013-09-09 09:26:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 05:28, Ikselka pisze:

> Znasz??? - zazdraszczam :-]

Ależ nie musisz zazdrościć, Ty też możesz ją poznać, ponieważ on się z
nią nie kryje, wystarczy poczytać jego książki lub jego (auto)biografię.
:-] Otwarcie przyznaje, że kombinowanie, załatwianie na gębę,
łapówkarstwo - to system, w którym się czuje jak ryba w wodzie.

Ewa

60. Data: 2013-09-09 09:28:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 05:27, Ikselka pisze:

> O, widze że psychoanaliza Cejrowskiego jest Twoją... mocną stroną.
> :-]

Psychoanaliza? Zapoznaj się może ze znaczeniem tego słowa. :/

Ewa

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron