Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

71. Data: 2013-09-09 16:37:06

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 15:44:42 +0200, FEniks napisał(a):

> Za cienka jesteś.

No widzisz, pozory mylą, a Ty jak zwykle je przyjmujesz za podstawę do
oceny. Śmiesznie byłoby, gdyby się kiedyś okazało, że i włamy na komputery
swoich rozmówców to moja specjalnoścć, prawda? - nie tylko do banków. A ja
tu sobie tak o tym otwarcie rozprawiam, jak Cejrowski, nie? A c'nie wolno?
Na jakiej podstawie MNIE odróżniasz od NIEGO? Jestem brzydsza czy
ładniejsza, a może po prostu operujesz metodą "bo tak"?
:-]

72. Data: 2013-09-09 16:37:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Sep 2013 07:12:18 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> A Ikselka nie odróżnia dobra od zła

Ty odróżniasz. To doprawdy ratuje ludzkosć :->

73. Data: 2013-09-09 16:58:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 16:34, Ikselka pisze:

> Kilka czytałam. A że akurat nie tę jedyną, na której Ty opierasz swoją
> opinię o nim... Wystarczy, że uważnie śledzę jego wypowiedzi w mediach 3-)

No dobra, to wystarczy, bo widzę, że jednak nie potrafisz.

Ewa

74. Data: 2013-09-09 16:59:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 16:37, Ikselka pisze:

> [...]
> Na jakiej podstawie MNIE odróżniasz od NIEGO? Jestem brzydsza czy
> ładniejsza, a może po prostu operujesz metodą "bo tak"?

Nuuuudaaaa...

Ewa

75. Data: 2013-09-09 17:26:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 16:58:09 +0200, FEniks napisał(a):

> No dobra, to wystarczy, bo widzę, że jednak nie potrafisz.
>
> Ewa

Mam Ci książki opowiadać?

76. Data: 2013-09-09 17:47:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Mon, 9 Sep 2013 07:12:18 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> A Ikselka nie odróżnia dobra od zła

Ty odróżniasz. To doprawdy ratuje ludzkosć :->

No faszyzm bardzo ludziom zaszkodził więc odróżniasz dobro od zła, bo samo to że
głosi iż inne religie są nieprawdziwe pokazuje że nie szanuje prawo innych ludzi..do
swoich wierzeń a to nie moralne, to jest poniżanie ludzi bo mają inne zdanie, Adolfik
i inkwizycja w jednym . Śmieć, a teraz takich cwaniaków pełno, masz fobie do norwegów
to już ci wypisują jacy norwegowie źli i bezczelni, bo ktoś taki kupi jego artykuł i
będzie wył jedyna prawda. No...to jest wspieranie zachowań patologicznych i
szkodzenie pacjentowi bo uzyskuje tylko uzasadnienie swoich zaburzeń. To jest
ewidentne szkodliwe gówno społeczne.

77. Data: 2013-09-09 18:19:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może tak merytorycznie się wypowiesz, zamiast znów uciekać się do
> osobistych wycieczek?
> Ależ Ty jesteś dziwna. Znowu dyskutujesz, choć nie masz podstaw i
> pojęcia - tym razem nie przeczytałaś nawet żadnej książki człowieka, o
> którym usiłujesz tu rozprawiać.

No wiesz- Cejrowskiemu chodzi przede wszystkim o to, że lepiej dać jakąś
małą łapówkę za załatwienie sprawy i ją mieć załatwioną: tak, jak w Ameryce
Łacińskiej (np za łapówkę można kupić oryginalny, dowolny paszport). Chodzi
o odniesienie do sytuacji spotkania z urzędnikiem o naturze psa ogrodnika-
jakich pełno np w Polsce, co mu nie pozwolili wyciąć dębu rosnącego na jego
własnej działce, który posadził jego dziadek- a obecnie dąb zagraża domowi.
I sprawy załawić nie można. Z drugiej strony jak zgodnie z przepisami
urzędnik ma mu coś załatwić- to musi się z nim naszarpać- a urzędnik na ogół
jest nastawiony tak, żeby nie załatwić.
Co wcale nie znaczy, że taka sytuacja (załatwianie za łapówkę bez problemu,
jak w Ameryce Łacińskeij) jest ok- ale jest o wiele lepsza od "polskiego
piekła"

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

78. Data: 2013-09-09 18:35:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> naturze psa ogrodnika- jakich pełno np w Polsce, co mu nie pozwolili
> wyciąć dębu rosnącego na jego własnej działce, który posadził jego

Jesli zagraza, nie ma problemu z pozwoleniem. Wiem bo wycinalem, w
przeciwienstwie to ciebie, ktory jak zwykle zmyslasz i teortyzujesz.

> I sprawy załawić nie można. Z drugiej strony jak zgodnie z przepisami
> urzędnik ma mu coś załatwić- to musi się z nim naszarpać- a urzędnik na
> ogół jest nastawiony tak, żeby nie załatwić.

Najwyrazniej Ukryta Opcja Niemiecka ma lepsze urzedy, niz Polskie Detroit.

> Co wcale nie znaczy, że taka sytuacja (załatwianie za łapówkę bez
> problemu, jak w Ameryce Łacińskeij) jest ok- ale jest o wiele lepsza od
> "polskiego piekła"

Chcialbym cie widziec jak sobie radzisz w amerykolacinskim piekle. Kwekalbys
bardziej niz w Polsce.

79. Data: 2013-09-09 18:51:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 17:26, Ikselka pisze:

> Mam Ci książki opowiadać?

Nie musisz. Przecież gdybyś przeczytała, to wiedziałabyś, że nie jest to
żaden "ewidentny ZABIEG", tylko Cejrowski tak przyzwyczajony jest
załatwiać przeciwności ~losu. No chyba że w swoich książkach
permanentnie kłamie, ale tego to ja nie wiem, może Ty tak - z
psychoanalizy. :/

Poza tym - Cejrowski oficjalnie nie ceni sobie papierologii,
biurokracji, wyżej ceni sobie oczywiście słowo honoru (więc zwłaszcza
przysięgę Bogu), ale to właśnie kulawą klerykalną biurokrację postanowił
wykorzystać, żeby unieważnić (przed Bogiem i w Kościele, któremu jest
ponoć oddany) swoje małżeństwo. Ja mu drugiej żony nie żałuję, tylko po
co ten teatr? Kogo chce oszukać?

To tyle tematem "Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?". W potyczki osobiste
typu "czy ja nie jestem lepsza niż" się nie wkręcam. Na osłodę:

http://www.youtube.com/watch?v=K20PkONUu-w

:))))

Ewa

80. Data: 2013-09-09 18:57:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> unieważnić (przed Bogiem i w Kościele, któremu jest ponoć oddany) swoje
> małżeństwo. Ja mu drugiej żony nie żałuję, tylko po co ten teatr? Kogo

No ale Ewo- skąd wiesz, czy to po prostu był wybieg, wykorzystujący "kulawą
klerykalną biurokrację", czy powody nieważności małżeństwa były rzeczywiste.
To_tylko_Twoje_przypuszczenia- wynikłe jak mi się zdaje- z Twojej niechęci
do niego.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron