Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

81. Data: 2013-09-09 20:12:36

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:l0kum6$i7j$1@node2.news.atman.pl...

> czy powody nieważności małżeństwa były rzeczywiste.

one na 100% byly rzeczywiste, jak u wielu celebrytow

82. Data: 2013-09-09 20:37:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

16:58FEniks
W dniu 2013-09-09 16:34, Ikselka pisze:
16:59FEniks
W dniu 2013-09-09 16:37, Ikselka pisze:
17:26Ikselka
Dnia Mon, 09 Sep 2013 16:58:09 +0200, FEniks napisał(a):
17:47ja
Ikselka
18:19Chiron

> A może tak merytorycznie się wypowiesz, zamiast znów uciekać się do
> osobistych wycieczek?
> Ależ Ty jesteś dziwna. Znowu dyskutujesz, choć nie masz podstaw i
> pojęcia - tym razem nie przeczytałaś nawet żadnej książki człowieka, o
> którym usiłujesz tu rozprawiać.

No wiesz- Cejrowskiemu chodzi przede wszystkim o to, że lepiej dać jakąś
małą łapówkę za załatwienie sprawy i ją mieć załatwioną: tak, jak w Ameryce
Łacińskiej (np za łapówkę można kupić oryginalny, dowolny paszport). Chodzi
o odniesienie do sytuacji spotkania z urzędnikiem o naturze psa ogrodnika-
jakich pełno np w Polsce, co mu nie pozwolili wyciąć dębu rosnącego na jego
własnej działce, który posadził jego dziadek- a obecnie dąb zagraża domowi.
I sprawy załawić nie można. Z drugiej strony jak zgodnie z przepisami
urzędnik ma mu coś załatwić- to musi się z nim naszarpać- a urzędnik na ogół
jest nastawiony tak, żeby nie załatwić.
Co wcale nie znaczy, że taka sytuacja (załatwianie za łapówkę bez problemu,
jak w Ameryce Łacińskeij) jest ok- ale jest o wiele lepsza od "polskiego
piekła"

--

To Chiron ide dać w łapę policji, by nie przyjeżdzała jak będe srał ci do pyska,
uwielbiam srać do pyska, więc mówisz dać w łapę i urzędnicy nie zareagują.

83. Data: 2013-09-09 20:46:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 18:51:52 +0200, FEniks napisał(a):

> ale to właśnie kulawą klerykalną biurokrację postanowił
> wykorzystać, żeby unieważnić (przed Bogiem i w Kościele, któremu jest
> ponoć oddany) swoje małżeństwo. Ja mu drugiej żony nie żałuję, tylko po
> co ten teatr? Kogo chce oszukać?

A jakim to swędem za przeproszeniem śmiesz orzekać, że Cejrowski oszukał
Kościół w kwestii powodów do uznania małżeństwa za nieważne (a nie
"uniewaznienia", bo unieważniać to można coś, co było kiedyś ważne, a to
małżeństwo wobec owych powodów nigdy ważne nie było)?
Masz wgląd w tak intymne sprawy ludzi? Czy może jego żona jest Twoją
siostrą i "znasz" jej(!!!) wersję?

Czujesz to?

84. Data: 2013-09-09 21:10:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 18:57, Chiron pisze:

> No ale Ewo- skąd wiesz, czy to po prostu był wybieg, wykorzystujący
> "kulawą klerykalną biurokrację", czy powody nieważności małżeństwa były
> rzeczywiste.

Choćby od samej zainteresowanej:

http://polki.pl/viva_artykul,10021158,0.html

Hop-siup zabawa w ślub. :)

> To_tylko_Twoje_przypuszczenia- wynikłe jak mi się zdaje- z
> Twojej niechęci do niego.

Niechęci? Dałam mu nawet zarobić, bo kupiłam kilka jego książek. :)
Podoba mi się jego gawędziarski styl w opisywaniu wypraw i sposób
prowadzenia radiowych audycji _podróżniczych_, nawet potrafię przymknąć
oko na jego przechwałki. No ale pytanie było "Czego Wy chcecie od
Cejrowskiego?", więc uczciwie piszę, co mi się nie podoba.
No ale autorytetem moralnym go nie nazwę, ani pasjami spijać jego
moralizatorskich mundrości nie bendem. :)
A takie "rozwody" polecam ostracyzmować, bo historię tychże, dlaczego je
wymyślono i KOMU w szczególności są dostępne to chyba wiesz.

Ewa

85. Data: 2013-09-09 21:40:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 21:10:03 +0200, FEniks napisał(a):

> Choćby od samej zainteresowanej:
>
> http://polki.pl/viva_artykul,10021158,0.html

"Beata Pawlikowska: To był mąż i niemąż jednocześnie, ale nie był miłością
mojego życia. Gdyby był, nie odeszłabym."

No wiec o co Ci chodzi? Odeszła, nie kochała. Dlaczego uważasz, że
Cejrowskiemu potrzeba było "wybiegu"? Przeciez babka wyraźnie mówi, ze go
nie kochała, Czyli kłamała w kościele przed ołtarzem. To wystarczy do
uznania małżeństwa za nieważne. Co jeszcze jest dla Ciebie niejasne?

86. Data: 2013-09-09 21:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Sep 2013 21:40:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> nie kochała, Czyli kłamała w kościele przed ołtarzem. To wystarczy do
> uznania małżeństwa za nieważne. Co jeszcze jest dla Ciebie niejasne?

Poza tym babka żywnie kłamie, mówiąc "To był dziwny ślub. Zawarty w
kościele, ale nie przekazany dalej do urzędu stanu cywilnego. To znaczy, że
oficjalnie w polskich dokumentach jestem i zawsze byłam panną. Dlatego
potem nie było rozwodu, a ślub został po prostu anulowany przez sąd
biskupi."
ŚLub zawarty przed Bogiem jest wazny niezaleznie od dokumentów cywilnych.
Więc to nie brak dokumentów stał się powodem do uniewaznienia, tylko jej
kłamstwo przed NSakramentem.

87. Data: 2013-09-09 21:47:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Sep 2013 21:42:56 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Więc to nie brak dokumentów stał się powodem do uniewaznienia, tylko jej

...a ponadto B.P. zdecydowanie odmówiła posiadania potomstwa, mówiąc o tym
m. in. w jednym z programów TV i doskonale to pamiętam ja i moi znajomi,
wspólnie to oglądaliśmy.

Zatem jeśli coś w kwestii obłudy W.C. W KWESTII MAŁŻEŃSTWA I KATOLICYZMU
jest dla Ciebie (do FEniksa to piszę, przypominam) jeszcze niejasne,
chętnie naświetlę.

88. Data: 2013-09-09 21:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Sep 2013 21:47:50 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Zatem jeśli coś w kwestii obłudy W.C. W KWESTII MAŁŻEŃSTWA I KATOLICYZMU
> jest dla Ciebie (do FEniksa to piszę, przypominam) jeszcze niejasne,

I kuźwa, wnerwiłaś mnie nieprzeciętnie, więc jeszcze dołożę, że biorąc ślub
w Kościele porządny facet ma prawo oczekiwac od kobiety miłości i
przynajmniej INTENCJI urodzenia mu dzieci. On przysięgał uczciwie i
uczciwie oczekiwał, ona kłamała i nie miała zamiaru dotrzymać.
Co jeszcze jest dla Ciebie (FEniksie) niejasne? Coś chcesz mu jeszcze
zarzucić?

89. Data: 2013-09-09 22:51:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 21:51, Ikselka pisze:

> [...]
> uczciwie oczekiwał, ona kłamała i nie miała zamiaru dotrzymać.
> Co jeszcze jest dla Ciebie (FEniksie) niejasne? Coś chcesz mu jeszcze

No proszę! Widzę, że Ty już zaczęłaś robić za sąd biskupi. :)

To przeczytaj coś jeszcze (najlepiej w którejś z jego książek), jakie on
ma intencje w sprawie posiadania przez siebie dzieci.
Może przejdzie Ci sraczka, za przeproszeniem.

Ewa

90. Data: 2013-09-10 07:46:55

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
liście opłacanych przez pis by mieć odpowiednie
czuło że to swój. Bo tam się nie piętnuje wad,

> Myślisz że PiS mu płaci za tą jego całą błazenadę??

Sam jesteś błazen.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron