Czekoladki a czkawka

31. Data: 2013-07-01 08:56:57

Temat: Re: Czekoladki a czkawka
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

32. Data: 2013-07-01 08:58:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że mówisz również /vtorek/, /v?ystko/ i /?odk?evka/?

Gadam ftorek, wszystko, żodkiewka;
aczkolwiek żodkiefka i fszysko też wydaje się być do pszyjęcia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2013-07-02 22:01:49

Od: colo-rolo <a...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

To idzie od głowy i od zmysłów.
Trzeba zbadać głowę.
Bo jak nie to:
czkawka,
sraczka,
rozwolnienie,
odwodnienie,
śmierć...
(lub śmierdź - według nowej ortografii)

34. Data: 2013-07-07 19:23:32

Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To idzie od głowy i od zmysłów.
> Trzeba zbadać głowę.
> Bo jak nie to:
> czkawka,
> sraczka,
> rozwolnienie,
> odwodnienie,
> śmierć...
> (lub śmierdź - według nowej ortografii)
O matko, umarł ktoś od czkawki ?

35. Data: 2013-07-07 19:31:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Jul 2013 19:23:32 +0200, Marek napisał(a):

> O matko, umarł ktoś od czkawki ?

Zaśmierdział się :-)))
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

36. Data: 2013-07-09 00:20:30

Od: Eres <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2013 11:59, Ikselka pisze:

> ...pomijając badawczo problem, czy w ogóle istnieje ;-PPP

Ja wam powiem tak: Nie ogarniam tego. Za gu(ł)pi jusz jezdem cy cóś.

Jak dla mnie tworzenie nowej ortografii jest jak z tymi "pochodami"
wolności, tylko po to żeby zrobić szum i hałas dookoła czego co nie
koniecznie działa. Takie uszczęśliwianie siebie na siłę.

Ile to trzeba energii zmarnować żeby czytając innych i odpowiadać im nie
stosować tego co oni napisali /zamieszałem/.

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010
*-----------------------------*

37. Data: 2013-07-30 02:03:51

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" 51cdb324$0$1452$6...@n...neostrada.pl

> Zjadłam pralinki, raz, drugi, za kturymś załapałam, że zawsze potem mam czkawkę.
> Skończyły się.
> Były rodzynki w czekoladzie. Ten sam efekt.
> W tym samym czasie jadłam zwykłą twardą, gożką czekoladę bez efektu czkawki.
> Zauważyłąm też , że jeśli czkawka pszejdzie i popije się wodę czkawka wraca, co
sugeruje, że czynnik czkawko.genny jest
> rozpuszczalny w wodzie.
> Następne były galaretki w czekoladzie, po jednaj czkawka, żadnej więcej nie
zjadłam.

Do sedna... Jesteś otyła, masz próchnicę, miażdżycę, cukrzycę
i grozi Ci kolejny zawał... Chcesz wiedzieć, co dalej?... ;)

BTW -- dawno nie pisałem, co z moją kręgielnią. :)
Popsuły się termostaty -- przy 30 stopniach
Celsjusza czuję... Chłód. :) Zziębłem w taki upał. :)

Na kręgielnię dobrze działa odchudzanie. Schodzę spokojnie
i łagodnie poniżej diabelskiej liczby 666. :) (66,6 kg)

Tobie też zalecam rezygnację z cukierków. :) (i z cukierkuf,
ale to inny problem) Nie dla Twego dobra -- leczenie serca
jest kosztowne. Kto płaci? Podatnicy!!!

Ja chcę zejść na stałe poniżej 65 kg -- pnijże tej wartości
(o ile jest stabilna, nie jojowata) mam tendencje do chudnięcia
i trzeba mi silnej woli, aby przytyć. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

38. Data: 2013-07-30 02:07:50

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" kt6vvl$ilj$...@s...aioe.org

> Ja chcę zejść na stałe poniżej 65 kg -- pnijże tej wartości

+ Chcę zejść na stałe poniżej 65 kg -- poniżej tej wartości
> (o ile jest stabilna, nie jojowata) mam tendencje do chudnięcia
> i trzeba mi silnej woli, aby przytyć. :)

Schodzę bez biegania -- bo nie wolno mi biegać :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

39. Data: 2013-07-30 02:18:29

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Eneuel Leszek Ciszewski" kt6vvl$ilj$...@s...aioe.org

> + Chcę zejść na stałe poniżej 65 kg -- poniżej tej wartości
>
> Schodzę bez biegania -- bo nie wolno mi biegać :)

wykórwiaj trolu

40. Data: 2013-07-30 16:53:00

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do sedna... Jesteś otyła, masz próchnicę, miażdżycę, cukrzycę
> i grozi Ci kolejny zawał... Chcesz wiedzieć, co dalej?... ;)

Nie jestem otyła, nie mam pruhnicy, miażdżycy, ani cukszycy.
Bez dostępu do czekolady grozi mi rozpacz i depresja .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

torcik bezowy
Lubicie sushi?