Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?

11. Data: 2013-04-17 12:51:49

Temat: Re: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 11:50:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

geje-a-1-to-ksiadz

ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

> Problem masz taki, że niczego nie rozumiesz, a atakujesz - no ale jak masz
>
> rozumieć cokolwiek, kiedy Ty niczego nie wiesz.
>
> --
>
> XL
>
> http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-
geje-a-1-to-ksiadz

co powiniem wiedziec i zrozumiec?

12. Data: 2013-04-17 13:06:41

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 12:16:36 UTC+2 użytkownik glob napisał:

jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

-geje-a-1-to-ksiadz

ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

> Dokładnie, zdzieciniałe staruchy, wszędzie się wpychają z tymi
>
> bzdurami, raz mnie wciągneły w gadanie i gadam i gadam i widzę cement,
>
> ściana, jakbym stał przed murem i gadał, nie odbierają już świata poza
>
> bozią i tak lukam na innych i się zastanawiam, czy jakiej pomyłki na
>
> cmentarzu nie popełniono czy aby to nie zwłoki i jadem trupim się nie
>
> zaifeknę.?

czy pan czuje obecnosc ducha swientego na ziemi? mnie pytaja czy ja czuje obecnosc...
qrna jakiego ducha, jaka obecnosc? czy ja wygladam na jakiegos czubka, sie
zastanawiam.

13. Data: 2013-04-17 13:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 03:51:49 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> co powiniem wiedziec i zrozumiec?

Powinieneś wiedzieć coś o tym, co krytykujesz. Wtedy mógłbyś też zrozumieć,
co krytykujesz.
--
XL
Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

14. Data: 2013-04-17 13:28:23

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 13:16:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> --
>
> XL
>
> Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

aha, najpierw powinienem wierzyc, po to by moc nie wierzyc. jak zawsze wszystko od
d... strony

15. Data: 2013-04-17 13:35:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 13:06, k...@g...pl wrote:

> [...]
obecnosc... qrna jakiego ducha, jaka obecnosc? czy ja wygladam na jakiegos czubka,

Ja byłem na kilku spotkaniach, bo mi się podobało że tak na luzie
dyskutują, a nie jak w KK wychodzi Adolf na ambonę- i się krzywi-tych
zabić, tych zamordować, zaprotestować wstrzymanie dostaw gazu dla
żydów, tamtych rozpruć , tych wypatroszyć, innych ciuknąć rytalnie,
zorganizować protest dlaczego katolicy deprać inny nie mogą . -
A tu można gadać i sobie porównywać co ten Chrystus by tutaj
naprawił ,w taki ludzki sposób, bo on naprawdę pomagał ludziom w życiu
aby lepiej im się żyło.
Ale tu też zauważyłem coś co mnie obrzydziło, że jak jego dziecko by
umierało to nie wolno go ratować za pomocą transfuzji i każdy nosi
zakaz tranfuzji w portfelu ....znowu mi zamajaczyła twarz Fiurera w
tle.

16. Data: 2013-04-17 13:38:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 04:28:23 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> aha, najpierw powinienem wierzyc, po to by moc nie wierzyc. jak zawsze wszystko od
d... strony

WIEDZIEĆ. czytać też nie potrafisz?

17. Data: 2013-04-17 13:46:24

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 13:38:31 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> WIEDZIEĆ. czytać też nie potrafisz?
>
> --
>
> XL
>
> Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=0lefToSdo-c

i juz, wytkniesz taki blad, albo inny. albo zarzucisz ze nie stosuje sie literalnie
do twoich instrukcji... i koniec twoich "madrosci". wszak posiadasz wiedze tajemna,
niedostepna dla ogolu. bo ty wiesz! wiesz i uwazasz ze inni tez powinni wiedziec, ale
nie wiedza.

i tak pierdu, pierdu, pierdu...

cuz, jak sie nie kuma skrotow myslowych, to i swinty boze nie pomoze

18. Data: 2013-04-17 13:54:18

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 13:46:24 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:

> [...]
nie wiedza.

> i tak pierdu, pierdu, pierdu...
>

> cuz, jak sie nie kuma skrotow myslowych, to i swinty boze nie pomoze

"cóż" - bo znow mi sie dostanie

19. Data: 2013-04-17 15:05:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 04:54:18 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
tajemna, niedostepna dla ogolu. bo ty wiesz! wiesz i uwazasz ze inni tez powinni

A pisz sobie i "cuż", mało mnie to obchodzi. Tyle co i Twe wywody na temat
katolicyzmu.

20. Data: 2013-04-17 15:27:29

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 15:05:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> --
>
> XL
>
> Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

to wszystko? slon ma trabe podobna do rabaka, a robaki dzielimy na...

Syndrom po aborcyjny na listę zaburzeń psychicznych.
Narod trzezwieje z Tuskmanii
"Zrobiłam aborcję. Żałuję ". A jednak syndrom P istnieje?
Wizje
Strajk po polsku