"Cztery słonie...

61. Data: 2012-01-29 00:04:51

Temat: Re: "Cztery słonie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 00:37:53 +0100, kika napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...

> Ty mnie chcesz uczyć? Musisz wyżej podskoczyć do mego wyrafinowania - póki
> co jesteś tak prymitywna, że nie potrafisz podporządkować swoich
> prymitywnych emocji powszechnie znanym i wymaganym zasadom zwracania się
> do ludzi pisemnie za pomocą zaimków pisanych z dużej litery.
>

> Zabolało?

Absolutnie nie ta kategoria odczuć.

> Na zaimki z dużej litery trzeba zasłużyć.

No popatrz, a ja lecę nimi ot tak, choć Ty akurat wcale nie zasługujesz
3-)

> Tu nauka już nic nie pomoże, za późno.
> Zasady stosuj sama i dopiero wtedy wymagaj od innych.

Jajo pierwsze, czy kura?

> Pozdrawiam cię.

A ja Ciebie nie. Nie jestem zakłamana.
--
XL

62. Data: 2012-01-29 00:12:48

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]

3-)

> Tu nauka już nic nie pomoże, za późno.
> Zasady stosuj sama i dopiero wtedy wymagaj od innych.

Jesteś zakłamana i to strasznie.
Ale w tym wieku kultury cię nikt nie nauczy.
Zaległości z przedszkola masz. Chyba cię ktoś w dzieciństwie strasznie
pomiatał.

63. Data: 2012-01-29 06:34:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-28 22:33, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Poczochy, poczoczy - dziewczyny w co Wy się ubieracie? ;-P

Nieważne, w co, ważne, że branie jest.

Qra

64. Data: 2012-01-29 10:25:38

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-28 22:33, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Nieważne, w co, ważne, że branie jest.
jak mawiała śp. MM - na noc ubieram się tylko w kropelkę Chanel nr 5
pozdrawiam
Stefan

65. Data: 2012-01-29 17:44:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 07:34:55 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-01-28 22:33, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Nieważne, w co, ważne, że branie jest.

U.

--
XL

66. Data: 2012-01-29 18:18:24

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 23:20, XL pisze:

> I jeszcze to...
> http://www.pomponik.pl/plotki/news-grycan-wygryzie-g
essler,nId,429872
> http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=35005&strona=4&
s=&b=1
> A co, pochodzić tylko trzeba po plotkach i kozaczkach i od razu robi się
> wesoło :-D

Przypięłaś się do tej kobiety jak rzep do psiego ogona.

--
MM

67. Data: 2012-01-29 18:44:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 19:18:24 +0100, margaretha napisał(a):

essler,nId,429872
s=&b=1

> Przypięłaś się do tej kobiety jak rzep do psiego ogona.

A myślisz, że jej chodzi właśnie o to, żeby nikt się do niej nie przypinał?
- przecież miała to dotychczas, więc co się takiego stało, że już ma tego
dosyć?
3-)
--
XL

68. Data: 2012-01-29 18:56:47

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 19:44, XL pisze:

> [...]
> - przecież miała to dotychczas, więc co się takiego stało, że już ma tego

Nie wiem o co jej chodzi bo jej nie znam. Nie wiem też co tak ludzi w
oczy kłuje u niej,czy to że ma kasę, czy że jest pozbawiona kompleksów?

--
MM

69. Data: 2012-01-29 19:55:04

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 14:34, XL pisze:

> Bo pozwie? - z pieniaczami miałam dosyć styczności.
> 3-)
>
> Jest wolność słowa, a ja nauczyłam się np od posłów sejmowych, że kiedy
> trzeba kogoś nazwac głupcem (jeśli w dodatku pieniacz, to pozwie), to warto
> TO SAMO powiedzieć "zachowuje się pan JAK głupiec", a to już nie jest
> przedmiotem dla sądu 3-)

Jeśli czerpiesz przyjemność ze sprawiania innym przykrości, to świadczy
tylko o Tobie. Nie chodzi tu o odpowiedzialność karną za własne słowa,
ale raczej o sprawy kultury i dobrego wychowania.

Pozdrawiam,
MW

70. Data: 2012-01-29 19:57:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 19:56:47 +0100, margaretha napisał(a):

> Nie wiem o co jej chodzi bo jej nie znam. Nie wiem też co tak ludzi w
> oczy kłuje u niej,czy to że ma kasę, czy że jest pozbawiona kompleksów?

Kasę ma nie tylko ona, a nikogo (w tym mnie także nie) to nie kłuje :-)
I jak ładnie nazwałaś to "coś", czym się charakteryzuje - "pozbawieniem
kompleksów", no mistrzostwo świata :-)
To "coś" moja córka nazywa po prostu głupotą. Nawet jej zwróciłam uwagę,
ale ona się upiera i twierdzi, że jak ktoś nie potrafi obiektywnie ocenić,
co mu pasuje i jak w czym wygląda on oraz jego dzieci oraz jakie znaczenie
in wymowę ma wizerunek, to znaczy, że jest po prostu głupi. No i coś w tym
jest.

--
XL

Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)
no niestety
Co do piwa?
Podpiwek Kujawski.