"Cztery słonie...

71. Data: 2012-01-29 19:58:38

Temat: Re: "Cztery słonie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 20:55:04 +0100, wolim napisał(a):

> Jeśli czerpiesz przyjemność ze sprawiania innym przykrości, to świadczy
> tylko o Tobie. Nie chodzi tu o odpowiedzialność karną za własne słowa,
> ale raczej o sprawy kultury i dobrego wychowania.

Sprawiam Ci przykrość? A jeśli nie Tobie, to komu?
--
XL

72. Data: 2012-01-29 20:03:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-29 19:56, niebożę margaretha wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie wiem o co jej chodzi bo jej nie znam. Nie wiem też co tak ludzi w
> oczy kłuje u niej,czy to że ma kasę, czy że jest pozbawiona kompleksów?

No i dlaczego najbardziej kłuje tych, co to żadnych braków nie mają.

Qra

73. Data: 2012-01-29 20:35:29

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 20:58, XL pisze:

> Sprawiam Ci przykrość? A jeśli nie Tobie, to komu?

Jaki miałaś cel zakładając ten temat? Bo w/g mnie tylko taki, żeby
zdyskredytować tę kobietę i jej dzieci. O ile konstruktywna krytyka tej
matki być może byłaby zasadna, o tyle upokarzanie niewinnych i
bezbronnych dzieci to jest skurwysyństwo.

EOT.

Pozdrawiam,
MW

74. Data: 2012-01-29 21:18:48

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 20:57, XL pisze:

> Kasę ma nie tylko ona, a nikogo (w tym mnie także nie) to nie kłuje :-)

No właśnie widzę jak nikogo nie kłuje.

> I jak ładnie nazwałaś to "coś", czym się charakteryzuje - "pozbawieniem
> kompleksów", no mistrzostwo świata :-)
> To "coś" moja córka nazywa po prostu głupotą. Nawet jej zwróciłam uwagę,
> ale ona się upiera i twierdzi, że jak ktoś nie potrafi obiektywnie ocenić,
> co mu pasuje i jak w czym wygląda on oraz jego dzieci oraz jakie znaczenie
> in wymowę ma wizerunek, to znaczy, że jest po prostu głupi. No i coś w tym
> jest.

Równie obiektywnie głupotę można zarzucić Twojej córce.

A tak w ogóle to trzeba jeszcze obgadać Gosię Baczyńską i Katarzynę
Niezgodę, bo obie są "grube" i wobec tego powinny nosić worki po
nawozach sztucznych i buty z opon Debica :>

--
MM

75. Data: 2012-01-29 21:21:48

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 21:03, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-29 19:56, niebożę margaretha wylazło do ludzi i marudzi:
>>
> No i dlaczego najbardziej kłuje tych, co to żadnych braków nie mają.
>
> Qra

a bo ci bez braków to najczęściej taka ukryta moherowa opcja smalltown :)

--
MM

76. Data: 2012-01-29 21:53:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:35:29 +0100, wolim napisał(a):

> [...]
> matki być może byłaby zasadna, o tyle upokarzanie niewinnych i
> bezbronnych dzieci to jest skurwysyństwo.

Nie, nie EOT - nie odpowiedziałeś na moje pytanie: Czy sprawiam Ci
przykrość? Albo komu?
Bo wiesz, napleść bzdur i uskoczyć to każdy burek potrafi.
--
XL

77. Data: 2012-01-29 21:56:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 22:18:48 +0100, margaretha napisał(a):

> [...]
> Niezgodę, bo obie są "grube" i wobec tego powinny nosić worki po
> nawozach sztucznych i buty z opon Debica :>

No widzisz, absolutnie nie mam powodu ich obgadywać - ani ich forsa mnie
nie kłuje, ani wizerunek. A wiesz, czemu? - ponieważ za ich wizerunkiem
stoi coś więcej niż pieniądze i dlatego ich wizerunek mi IMPONUJE.
--
XL

78. Data: 2012-01-29 21:57:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2012 22:21:48 +0100, margaretha napisał(a):

> a bo ci bez braków to najczęściej taka ukryta moherowa opcja smalltown :)

Ukryta? - uwielbiam moher. Własnie sobie robię kolejny sweter,
MEGAmoherowy, ultrasmalltownowy 3-)
--
XL

79. Data: 2012-01-29 22:10:17

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 22:56, XL pisze:

> No widzisz, absolutnie nie mam powodu ich obgadywać - ani ich forsa mnie
> nie kłuje, ani wizerunek. A wiesz, czemu? - ponieważ za ich wizerunkiem
> stoi coś więcej niż pieniądze i dlatego ich wizerunek mi IMPONUJE.

No dobra, więc czym tak naraziły Ci się Grycanki? Interesuje mnie
konkretne dlaczego darzysz je taką niechęcią np: "nienawidzę ich dlatego
że, zjadłam ich lody i siedziałam później cały dzień w klopie, więc
muszą za to odpokutować".

--
MM

80. Data: 2012-01-29 22:12:36

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 22:57, XL pisze:

> Ukryta? - uwielbiam moher. Własnie sobie robię kolejny sweter,
> MEGAmoherowy, ultrasmalltownowy 3-)

nie lubię moheru bo "obiera" inne ubrania.

--
MM

Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)
no niestety
Co do piwa?
Podpiwek Kujawski.