Re: Czy folia pod chodnikiem z kamieni?

Data: 2008-07-10 17:20:45
Temat: Re: Czy folia pod chodnikiem z kamieni?
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

"Roman" <o...@g...pl> wrote in message
news:g54nnn$a7m$1@news.dialog.net.pl...
> Witam grupowiczów
> Chciałbym ułożyć chodnik z kamieni, w taki sposób,
> żeby pomiędzy nimi była przestrzeń BEZ trawy.
> Nie chciałbym zalewać tej przestrzeni betonem (względy estetyczne).
>
> I tu pomysł.: A gdyby dać pod kamienie folię?
> Co o tym myślicie?
> Jakieś doświadczenia?

Mam ten sam problem, co prawda przymierzam się do kostki brukowej POZBRUK
http://www.pozbruk.pl/ (program bruk/Antyk).
Z tego co wiem stosuje się wtedy nie folię a geowłókninę która powinna
zabezpieczać zarówno przed wyrastaniem roślinek jak też mieszaniem się
wypełnienia (żwir/grys?) z podłożem.
Nie jestem tylko pewnien czy wystarczy geowłoknina ogrodnicza czy powinna byc
jakaś bardziej odporna.
Z tego co się doszukałem są geowłókniny dla konstrukcji inżynieryjnych, być może
bardziej wytrzymałe...

TomekD