Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!

261. Data: 2004-10-25 16:59:04

Temat: Re: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2004 11:49:14 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> ????

No co się dziwisz. Rzadko się zgadzamy (az pomyślałem, że może
wyliniałem;-)

łysaty

262. Data: 2004-10-25 17:35:27

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaszycha napisał:

> Co za asertywna postawa! Będę twoją pilną uczennicą....

A co myślisz? Klient nasz pan, ale do czasu - jak próbuje zwalić
odpowiedzialność na sprzedawcę, czy wymóc krzykiekm określoną postawę -
to musi się liczyć, że ktoś mu każe spadać na drzewo.

> To masz rzeczywiście szczęście inaczej być może musiałbyś już dawno
> zrewidować swoje poglądy :)

Znów sie mylisz - to nie jest moja pierwsza praca w życiu - pracuje
zawodowo od 10 lat.
Jak sobie to wypbrażasz? Przyjdzie jakiś *** (ocenzurowano) i bedzie Cię
obwiniał za własne błędy, nasra Ci na głowę a Ty podziękujesz i
nadstawisz talerzyk?
IMO to z asertywnością nie ma nic wspólnego.
Cała dyskusja rozbija sie o to, że trezba wiedzieć kiedy można
powiedzieć "kurwa" a kiedy nie można.

Eulalka

263. Data: 2004-10-25 17:36:22

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> No co się dziwisz. Rzadko się zgadzamy (az pomyślałem, że może
> wyliniałem;-)

Na plecach czy na glacy?

Eulalka ;)

264. Data: 2004-10-25 18:03:14

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

Strasznie jestem
> ciekawa jaka według Ciebie jest asertywna reakcja w takiej sytuacji?

A wystarczyło powiedzieć: "przepraszam Panią, chciałabym zapłacić. Czy
mogę?" To byłoby grzeczne i niezłośliwe:)
Twój tekst był faktycznie dosyć agresywny.
Ania >:-)<-<
gg 1355764

265. Data: 2004-10-25 18:09:39

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieraz to obserwowałam. Moim zdaniem takie pytanie- określa moja pozycje
> jako osoby proszącej. Tworzy sie relacja- wszechmocna sprzedawczyni i
> ugrzeczniony klient.

Czyżbyś to jednak Ty miała kompleksy?
Może dlatego doszukałaś się tego u mnie i Eulalki, bo ja jakoś nie mogę się
tego u siebie doszukać.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

266. Data: 2004-10-25 19:02:44

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ani
> Możesz się wpisać - bo to była agresja.

O ja sobie wypraszam. Myśmy tu mówiły o złośliwym poczuciu humoru - nie
agresji (Choć niektórzy tak to odbierają).

Ania >:-)<-<
gg 1355764

267. Data: 2004-10-25 19:06:20

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> No tak, wszystko jasne, teraz już wiem dlaczego jak zwróciłem pani
> ekspedientce uwagę żeby nie obsługiwała z brudnymi paznokciami to była
> oburzona że klienci sami nie wiedzą czego chcą ;)

Spowodowałeś, że uśmiech wkroczył na me usta ;)
Ania >:-)<-<
gg 1355764

268. Data: 2004-10-25 19:22:42

Temat: Re: Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne! (was: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!)
Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kaszycha w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:
>
> Byłoby miło, gdybyście również nie nadziewali na swój rożen o nazwie
> 'wydaje mi się, że wiem' samej Eulalki, Ani K., mnie i innych -
> których nawet nie widzieliście na swoje gałki.

Ale skoro mogą się tak dowartościować i pokazać jacy to ludzie kryjący
swoje kompleksy za chamskim zachowaniem tu się udzielają, to czemu nie.
Najfajniej jest jak inni wiedzą lepiej od Ciebie co myślisz i jaki jesteś
nie znając dokładnie kontekstu sytuacji.
Tylu ciekawych rzeczy się dowiedziałam o sobie, że nie mogę się pozbierać
;)

Ania >:-)<-<
gg 1355764

269. Data: 2004-10-25 19:34:27

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:clh7i6$fq6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czyżby? Dopisałaś się pod fragmentem: "przyznam, że z ludźmi mojego
> pokroju współpracuje mi się o niebo łatwiej niż z zakompleksionymi,
> którzy - jak się ich opier* potrafią tylko skarżyć".

No bo wolę współpracować czy nawet przyjaźnić się z ludźmi konkretnymi,
mówiącymi prosto z mostu o co chodzi i szczerymi, nawet jeżeli poślą czasem
k*. No i oczywiście niezakompleksionymi, przy których trzeba uważać na każde
słowo, bo wszystko są w stanie odebrać do siebie.

> złośliwości. To z pewnością jest trudniejsze, tak to ująć, żeby
> jednocześnie przekazać wszystkie swoje wątpliwości i żale co do rozmówcy
> i go przy nie obrazić ani nie wdeptać w ziemię, ale da się.

Rany koguta.
Złośliwe mam poczucie humoru, albo jestem złośliwa dla kogoś kto mi podpadł.
Nie obrażam swoich rozmówców/pracowników.
Jeżeli ktoś nawala pierwszy raz to zwracam tego kogoś uwagę na błąd który
popełnił, ale jeżeli ten błąd pojawia się po raz n-ty no to robię się
nieprzyjemna.Proste i logiczne.

> Czytam wątek. Dopisałaś: "Czy Ty jesteś mną?" pod "Mięczaki zazwyczaj
> odpadają po pierwszym zawaleniu sprawy."

No to źle wycięłami tak wyszło. Wyżej przedstawiłam jak załatwiam sprawy w
pracy i nie tylko.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

270. Data: 2004-10-25 19:42:18

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> Czyżbyś to jednak Ty miała kompleksy?
> Może dlatego doszukałaś się tego u mnie i Eulalki, bo ja jakoś nie mogę
się
> tego u siebie doszukać.

Rozszyfrowałaś mnie- worek kompleksów przygniótł mnie tak do ziemi, że na
dodatek mam garb i kolejny kompleks :))
Ale dla niegrzecznych ludzi- czy to sprzedawców, czy to lekarzy, czy
nauczycieli- będę wlasnie taka jak dla tej sprzedawczyni. Po zastanowieniu
bardzo długim- stwierdzam, że nie byłam agresywna. Może dlatego, że potrafię
sobie wyobrazić wiele o wiele bardziej agresywnych reakcji w moim wykonaniu.
Nie byłam miła- ok. Nie byłam na pewno ugrzeczniona- ale nie zmieniłabym tej
mojej reakcji. Trudno- może potrzeba czasu aby mnie ucywilizować. Co nie
zmienia faktu, że złośliwości nie lubię i nie popieram i unikam.

Kaśka

alimenty
książki o rodzinie?
mam doła jak nie wiem
Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P