Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!

301. Data: 2004-10-26 20:03:39

Temat: Re: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: "boniedydy" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:clgsfu$ero$2@theone.laczpol.net.pl...

> U mnie nie ma tego kłopotu - wcześniej już pisałam - zawsze artykułują o
> co mi chodzi i nigdy nie zostawiam niedomówień.

Ok.
b.

302. Data: 2004-10-27 10:33:41

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cll2hf$9ih$2@atlantis.news.tpi.pl,
Eulalka <e...@k...pl> napisał/a:

> Z.Boczkiem mi tutaj się nie zasłaniaj!

bo?
Myślisz, że Z.Boczek nie pomoże w tak misternie utkanej intrydze? ;-)

> Eulalka
>
> PS.Widziałaś poimprezowe fotki?

Widziałam, tylko za diabła nie wiem kto jest kto. Znaczy rozpoznają Z.Boczka
i Nixe.

Pozdrawiam
Tatiana
--
W każdym dobrym małżeństwie istnieje "żelazna racja miłości",
której nie wolno naruszyć

303. Data: 2004-10-27 11:17:12

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

Albo rzucone w ciemno - a później się okaże, że trafnie ;>

Jak Ty mnie wmieszasz, to tego olbrzymiego owczarka Szefa razem już
wmieszamy w ten mroczny sexret Eulalki, ok? :>

> bo?
> Myślisz, że Z.Boczek nie pomoże w tak misternie utkanej intrydze? ;-)

Nie, po prostu mną się nie da zasłonić! :]
(co najwyżej intymne miejsca, spinając mnie w nadgarstkach i kostkach
wokół siebie ;)
Jeśli chodzi o Kaszychę jednak, to Ona jeszcze musi najpierw
udowodnić, że nie jest szpetna :>)

> Widziałam, tylko za diabła nie wiem kto jest kto. Znaczy rozpoznają Z.Boczka
> i Nixe.

Uff, to znaczy, że nie przytyłem tak bardzo - kiedyś mnie z Oleksym
mylili ;))

--
Partia Esselte tworzy teki. I segregatory.

304. Data: 2004-10-27 11:21:15

Temat: Re: Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Do kiedy można składać oferty przetargowe?

Ty się gdzieś wybierasz? :]

Boże, weź Ty se Majkowskiego, Kijewskiego, Alberta - ale nie
Sokratesa...!
Już wiem - pociąga Cię DŁUUUUGA gra wstępna (bo Sokrates, czegokolwiek
się nie tknie, robi to DŁUUUUGIM)? ;>

--
Krótki człowiek, krótka forma... albo model do zalania formy?

305. Data: 2004-10-27 11:23:46

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wokół siebie ;)
> Jeśli chodzi o Kaszychę jednak, to Ona jeszcze musi najpierw
Jestem strasznie szpetna! Ale za to piekielnie wyuzdana... :)

Kaśka

306. Data: 2004-10-27 11:32:08

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Myślisz, że Z.Boczek nie pomoże w tak misternie utkanej intrydze? ;-)

Myslę, że mógłby mieć problem z szeroko pojmowana
lojalnością ;)

> Widziałam, tylko za diabła nie wiem kto jest kto. Znaczy rozpoznają Z.Boczka
> i Nixe.

No to już typów niewiele zostało :)

Eulalka, co przecież wszyscy wiedzą, że ma
farbowane piórka na kolorowo :)

307. Data: 2004-10-27 13:10:20

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha wrote:

> Naprawdę uważasz, że to moje pytanie było złośliwe?

--------

W opisanej wyzej sytuacji- bylo. Zlosliwosc nie musi byc podszyta
jadowitym tonem. Tym niemniej- tak postawione pytanie w stosunku do
osoby, o której obie wiecie, ze robi nie to co powinna- jest zlosliwe.
pzdr
agi ( z doskoku )

308. Data: 2004-10-27 15:04:10

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> [...]
"kurwa" a on, mimo że mieszka w Pcimiu Dolnym jest

> wybacz Eulalaka, ale jestes chamska szefowa. chamstwem
> w firmie na pewno nie zwiekszy sie efektywnosci i
> kompetencji pracownikow.

Przyklad który mi sie nasunal. Od paru lat nie rozmawiam z moim kuzynem.
Obrazil sie na mnie smiertelnie za brak kultury. Czemu? Bo zalozyl, ze
jako osiadla w stolicy mam obowiazek zalatwic mu tu prace, mieszkanie u
siebie i wszystko na mój koszt. Sam szanowny nawet nie raczyl
wykosztowac sie na glupi telefon z prosba. Po co- lepiej po
ilusmiesieczynm nieodzywaniu sie wyslac sms-a z zadaniami i czekac az
sama manna w buzie wpadnie. Tez mi sie wymsklo grubsze slowo jak
wyjasnialam czemu jest wg. mnie nie fair. Ale to ja bylam ta
niekulturalna za uzycie slowa 'cholera' a nie on.
Ta sytuacja IMHO wyglada dosc adekwatnie.Podsumowujac- zdarzaja sie
czasem sytuacje, w których kazdemu moga pojsc nerwy. Tak wczytujac sie w
wyzej wymieniona- mnie tez by chyba puscily i mogloby sie wymsknac
jakies k**wa. Nawet jesli zostalabym za to sklasyfikowana jako ta
niekulturalna.
pzdr
agi

309. Data: 2004-10-27 15:06:58

Temat: Re: Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne! (was: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!)
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha wrote:

> Nie trzymasz mojego tonu! Unikam jak ognia wycieczek osobistych i
> złośliwości w postach. (i w życiu)

To jak to bylo z tym sklepem? ;)
NMSP
pzdr
agi

310. Data: 2004-10-27 15:13:44

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Żeby było ciekawiej - Ci, z którymi mogę pożartować, są moimi czarnymi
> koniami - ludźmi którzy nie zawodzą. Mięczaki zazwyczaj odpadają po
> pierwszym zawaleniu sprawy.

'Mieczaki', 'zawaleniu sprawy' hm... uwielbiam szufladkowanie ludzi..
Moze po prostu nie kazdy lubi zarty z wlasnej osoby? I nie z kazdym
zartuje?

pzdr
agi, która bywa bardzo zlosliwa, zartów i ostrego jezyka sie nie boi ale
ma tez swiadomosc, ze nie kazdy ma obowiazek tolerowac jej poczucie
humoru

alimenty
książki o rodzinie?
mam doła jak nie wiem
Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P