Re: Czy mam szanse na zwrot kosztow od NFZ?

Data: 2006-04-27 07:19:48
Temat: Re: Czy mam szanse na zwrot kosztow od NFZ?
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>

> To wlasnie dlatego u nas w Polsce wyleczalnosc raka jest na poziomie 30%

Trochę wyższa. I bardzo wątpię, że dlatego, iż doktor nie rozróżnił dwu,
najprawdopodobniej mało istotnych zmian u Ciebie.

Kiepska wyleczalność nowotworów wynika 1) z braku pieniędzy na badania
przesiewowe 2) braku systematycznych badań przesiewowych 3) braku edukacji
społeczeństwa 4) braku zainteresowania społeczeństwa zdrowiem 5) braku
zrozumienia u idiotów co decyzje podejmują, że prewencja jest tańsza niż
leczenie.

--
Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne.