Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

Data: 2002-10-28 13:50:46
Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl>

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apj6lj$ov7$1@news.onet.pl...

> Mogłabym napisać wiele równie jadowitych ripost.
> Siwa, za reklamę dziękujemy, NIE O NAS jest grupa, tylko o DIECIE.
> Jakoś oprócz pomyj, niewiele potrafisz na grupy wylać, co aż prosi się
> o skojarzenie: byle co jesz, byle co mówisz. Każdy może sobie poczytać i
> sprawdzić: ile O WEGETARIANIZMIE można od Siwej się dowiedzieć,
> a ile o konkretnych osobach, np. opty.
> Kiedyś przypuszczałam, że wegetarianie mają więcej sensownych rzeczy do
> powiedzenia i owszem - takie wyjątki się zdarzają. Dlatego zaczęłam ich
> czytać,
> [...]

Wiesz, Krysiu, byłam kiedyś świadkiem dyskusji, gdzie pewien pan długo
perorował o tym, jak kretyńską religią jest XXX, a na koniec powiedział do
rozmówcy - "Oczywiście wiem, że jesteś XXX, i w żaden sposób nie chcialem
cię obrazić -ja mówiłem o religii ogólnie".
Do dzisiaj się zastanawiam, czy był taki głupi czy taki bezczelny.

--
Kiedy przyglądasz się uważnie zwierzęciu, | TiNUE cyberHYENA
nie możesz pozbyć się uczucia, że w jego wnętrzu | ~crocuta crocuta~