Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

Data: 2002-10-28 20:28:54
Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:apjqt5$i2q$1@foka.acn.pl...

> Szanowni "wege" i "opty". Wasz sposób prowadzenia tego sporu ZNIECHĘCA
> postronnych czytaczy do OBU STRON i niechęć owa niestety przenosi się na
> PRZEDMIOT SPORU (sposób odżywiania "wege" oraz "opty"), który to niczemu
nie jest winien.

Najśmieszniejsze jest to, że ja wcale nie mam ochoty nikogo zachęcać do
diety optymalnej, czyżbyś tego dotychczas nie zauważył?
Odzywam się sporadycznie, i przeważnie gdy jestem oceniana, oczywiście
najczęściej krytycznie, więc mam prawo się bronić.
Zawsze aż do znudzenia powtarzam, że każdy stosuje taką dietę, na jaką sobie
zasługuje, czyli wg własnego widzimisię, czy jak kto woli wg własnego
rozumu, czy jak kto woli wg własnego zasobu informacji.
Cofnij się do archiwum z czytaniem od samego początku tej grupy, a potem weź
się za ocenianie, dobrze?

> Z radością zawiadamiam Was, że osoby, które wybierają dietę
> posiłkując się archiwum tej listy mają dodatkowe, zupełnie
niemerytoryczne,
> argumenty za tym, żeby "wege" i "opty" odrzucić.

No i dobrze... ciesz się dalej. : )

Większość z nich zapewne
> zasila grono MM.

Też dobrze. Na złość mamie - niech mi uszy zmarzną?
A niech Ci marzną, to Twoje uszy, nie moje... ;)))
A w ogóle to skąd takie wnioski? Sondowałeś grupę? A może zrób to, ułóż
kilka sensownych pytań i niech się ludzie wypowiedzą, dowiemy się kto i ile
osób jest na jakiej diecie, no i z jakim skutkiem oczywiście. Sama jestem
ciekawa jak by wypadł taki sondaż.

> Nie zrozumcie mnie źle. Nie chcę abyście zaczęli prowadzić SPÓR
> profesjonalnie. Życzyłbym sobie tylko abyście przestali prowadziś SPÓR i
> zaczęli prowadzić DYSKUSJĘ.

A możesz przedstawić różnicę między sporem a dyskusją?
Chętnie się do zasad dyskusji zastosuję, tylko napisz co ja takiego robię,
że uważasz, że się spieram, a nie dyskutuję, no i jak to ma wg Ciebie
wyglądać.

Pozdrawiam
Krystyna