Re: Czy podpisac zgode in blanco na operacje??!!?

From: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy podpisac zgode in blanco na operacje??!!?
Date: Sun, 26 Mar 2006 13:39:09 +0200

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości > Czy ktoś każe ci
poddawać się operacji? Nie chcesz, nie kładź się na
> stół. I noś zawsze przy sobie kartkę z napisem: "W razie wypadku, nie
> udzielać pomocy medycznej, bo obrzucę potem gównem w internecie".
> A jeżeli chcesz, to spróbuj zrozumieć tą prostą rzecz: pacjent musi
> wyrazić zgodę na zabieg. Kropka. Nie wiem, czy faktycznie podsuwają
> zgodę in blanco (jedyne źródło, które o tym wspomina jest kompletnie
> niewiarygodne), możliwe, że jest tam coś w stylu "I inne zabiegi, które
> mogą być konieczne", co jest całkiem zrozumiałe. Trudno w razie
> konieczności wykonania w trakcie operacji dodatkowego zabiegu zaszywać i
> [...]

czym innym jest wypadek a czym innym swiadome dzialanie to po primo.
po 2 mi chodzi tutaj wylacznie o zgode in blanco.
watpie bardzo w klauzule ; "inne zabiegi"
nie podpisujcie nigdy zgody in blanco.
jesli sady w polsce by dzialaly tak jak trzeba to nie byloby mojej strony.
ja na www.kitle.135.it pisze o celowym dzialaniu
--
CZARNA LISTA LEKARZY
www.kitle.prv.pl