Re: Czy powinnam sie martwic? - Dziekuje

From: "Ania Rokicinska" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy powinnam sie martwic? - Dziekuje
Date: Mon, 22 Oct 2001 22:49:31 +0200

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:9qvm95.3vv2saf.1@to.robota.cypla.jest...
> Mam dwóch chłopaków (bliźniaki jednojajowe :-), obecnie 2l i 7m). Tadzik
> urodził się z kręczem szyji. NIKT z lekarzy w Instytucie Matki i Dziecka
> (Warszawa) nie rozpoznał kręczu. Neurolog nawet ich nie obejrzał, choć z
> ciąży bliźniaczej jednoowodniowej, z gestozą i przyśpieszonym
> rożwiązaniem przez cesarskie cięcie w 38 tyg. Ale placówka ma lepszą
> statystykę :-/ zero powikłań, no nie.

Ja rodzilam core na Inflanckiej (tez Warszawa) i chociaz pediatra obejrzal
ta glowke z zainteresowaniem (wtedy jeszcze przeze mnie niezrozumialym) nie
powiedzial nic poza tym, ze miedzy 4 a 6 tygodniem trzba isc z mala do
ortopedy (to zreszta i tak norma)

> Pediatra podczas wizyty domowej od razu zdiagnozował kręcz, dał
> skierowanie na konsultację (Niekłańska), potem na rehabilitacja, parę
> miesięcy codziennych wypraw do przychodni. Udało się :-)
> Wytrwałości życzę (i dobrego lekarza)

Juz sie poumawialam do lekarzy. Troszke to trwalo, ale musialam poszukac
wsrod znajomych kogos godnego polecenia, zebym mogla z czystym sumieniem
zaufac jego decyzji.

Serdecznie dziekuje wszystkim za rady i pozdrawiam,
Trzymajcie za mnie kciuki :-)

Ania z Emilka