Re: Czy robie duzy blad kupujac plyte gazowa Ardo?

Data: 2005-10-05 12:58:56
Temat: Re: Czy robie duzy blad kupujac plyte gazowa Ardo?
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

Dnia 05.10.2005, o godzinie 14.50.44, na pl.rec.dom, Agent0700 napisał(a):

> E tam, oczyść to gdzie iskra skacze i będzie OK.
>
> Mi też się czasem zanieczyszcza.

Może źle się wyraziłem. Problem w tym, że czyste. I to nie problem iskry,
bo zapala się od razu. Chodzi o to, że muszę przez jakieś 30s trzymać
kurek, żeby coś tam zaskoczyło i wtedy gaz się palił już bez trzymania
kurka. Ale 30s to trochę długo w porównaniu do jakiś 3-5s na innych
palnikach.

*Habeck*
- Schutzbach