Czy tego chcemy w Polsce?

161. Data: 2004-01-08 12:44:39

Temat: Re: Odp: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

>Moze polityka nie jest moja najmocniejsza strona,ale nie zmienia to faktu ze
>szuka sie kasy nie tam gdzie trzeba.Kto ustala diety politykom?

Poslowie np. sami sobie ustalaja.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

162. Data: 2004-01-08 12:51:00

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w

> Sami politycy. Diety dostają tylko parlamentarzyści. A każdy projekt
> obniżenia czy niepodwyższania diet jest zwyzywany od populistycznych
> i odrzucany po pierwszym czytaniu albo nawet w komisji.
>
> Po ostatnich wyborach bodajże pierwsza decyzja radnych krakowskich
> dotyczyła podwyższenia sobiet diet, a ostatnią decyzją poprzednich
> radnych było przyznanie sobie nagród.

To jakies chore jest.....
No ale dzieki za uswiadomienie .

Magda

163. Data: 2004-01-08 12:57:31

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Ehm, podaj mi konkretnego posta, gdzie doradzam komuś w jakimś
> zagadnieniu związanym z prawem. I niech będzie to post zawierający
> wyżej wymienione "kretynizmy".

Kończ Waść, wstydu oszczędź.

Oczywiście, w żadnym miejscu nie pojawiło się hasło "Uwaga, doradzam".

Ale nie pojawiło się też hasło "Tak sobie pociskam głupoty na temat
rzeczywistości w Polsce - nie mają one żadnego powiązania ze stanem prawnym
w Polsce i przypadkiem niech ktoś nie pomyśli, że tak stanowi prawo"
A powinny takie hasła się pojawić przy okazji Twoich wystąpień na temat:
- kobiet, które po hurtowym bzyknięciu na koncercie nie wiedziały kto jest
ojcem i korzystały z FA
- do FA można było wystąpić bez wcześniejszego ścigania zobowiązanego do
alimentacji, tylko zamiast
- można składać hurtowe pozwy o ustalenie ojcostwa
- można składać pozwy o alimenty bez ustalenia ojcostwa;

wystarczy? Moim zdaniem aż nadto. Następnym razem bądź łaskaw opatrywać
swoje wystąpienia takim komentarzem :D

Monika

164. Data: 2004-01-08 13:02:55

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Poslowie np. sami sobie ustalaja.

Dziwne to dla mnie....

Pozdrawiam.Magda

165. Data: 2004-01-08 13:18:46

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że idąc za ciosem nie korzystasz i nie korzystałaś w swoim
> dorosłym życiu z państwowej służby zdrowia? Co resztę społeczeństwa
> obchodzi, że się zaraziłeś grypą - twój problem, gdybyś była
> odpowiedzialna, unikałabyś okazji do zarażenia - w końcu jest tyle
> możliwości do zapobieżenia infekcji...

zgadłaś, nie leczę się w placówkach publicznej służby zdrowia pomimo 8%
dochodu jaki jest mi na nią zabierany, niepubliczna s łużba zdrowia wychodzi
taniej okazało się, że nawet w przypadku średnij klasy zabiegu związanego z
wadą serca komercyjnie jest taniej. A porównywanie rozwodu do grypy, nie
jest najlepsze, rozwód jest zawsze wynikiem świadomego działania grypa nie

166. Data: 2004-01-08 13:27:44

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Ehm, wydaje mi się, że do mnie pijesz. Podaj mi konkretnego posta, gdzie
> ja piszę, że "ona jest zawsze winna". Bo na razie bzdury piszesz...

No wiec cytuje fragment.

167. Data: 2004-01-08 13:38:31

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Czyli dopóki parlamentarzyści ucinają wszelkie próby oszczędności,
> to sam prezydent może się tylko przyglądać.
>
> Jak ktoś jest bardziej zorientowany, to niech mnie poprawi, ale w
> grubszym zarysie, to tak jest.

Jak widze jestem lepiej zorientowany.
Po pierwsze prezydentowi przysluguje prawo zglaszania projektu ustaw a przy
obecnym skladzie sejmu takie ustawy moga liczyc na spore poparcie.
Po drugie od tego jest prawo weta zeby blokowac zle ustawy a nie od tego
zeby mowic "nic nie moge zrobic co najwyzej zablokowac" Veto sejm musi
przeglosowac wiekszoscia 2/3 glosow a to nawet w tym sejmie juz nie jest
takie proste. I sejm musi uchwalic wtedy cos nowego.
Po trzecie oprocz poslow sa jeszcze ministrowie, ministrowie bez teki, biuro
prezydenta, viceministrowie, sekretarze stanu, vice sekretarze, doradcy,
szefowie agencji, zastepcy szefow agencji itd.itp. Sa wysokie emerytury (po
3000 zlotych) dla 40 letnich esbekow. Bodajze 40miliardow zlotych (jak nie
wiecej) idzie na wydatki róznych agencji, z ktorych nie ma zadnego pozytku.
itede itepe
Jesli sie chce oszczedzic na koszmarnej biurokracji to mozna trzeba tylko
chciec. Biurokraci beda sie bronic samotne matki -nie.

168. Data: 2004-01-08 19:04:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Według telewizji duży procent.

Telewizja kłamie, nie wiedziałeś?

> A niestety tak jest - znasz JAKIKOLWIEK inny sposób rozwiązania tego
> problemu?

No, ja mam propozycję. "Tatusiów"wyłapać wpakować do pudła , rozdać łopaty
i wygonić do łatania dziur na naszych autostradach, tudzież innych
chodnikach. Kazać sprzątać lasy, kosić rowy. Zaoszczędzone w ten sposób
pieniądze przekazać do Funduszu Alimentacyjnego, potrącając stawkę na chleb
i wodę dla osadzonego. ( No, dziury w drogach są, rowy zaniedbane, znaczy
nikt tego robić nie chce, to może niepłacący za karę to zrobią) Wilk będzie
syty, bo tatuś tak czy owak odpracuje, co powinien, a owca cała, bo kasa
nie pójdzie z kieszeni podatnika.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

169. Data: 2004-01-09 10:04:08

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
będzie
> syty, bo tatuś tak czy owak odpracuje, co powinien, a owca cała, bo kasa

To jest calkiem dobry pomysl :-)

Magda

170. Data: 2004-01-09 10:40:36

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Jan 2004 20:04:17 +0100 I had a dream that krys <k...@p...onet.pl>
wrote:
> Telewizja kłamie, nie wiedziałeś?

Dobrze, to skąd w takim razie brać informacje?

> [...]
> syty, bo tatuś tak czy owak odpracuje, co powinien, a owca cała, bo kasa

Niestety współczesne prawo coraz bardziej idzie w kierunku więzień z
basenami, saunami, siłowniami, dwuosobowymi celami z telewizją
kablową... Kara śmierci i roboty przymusowe to "ponoć" średniowiecze.
A szkoda.

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"
Przemoc psychiczna ojca w rodzine