Re: Czy to normalne na Atkinsie?

From: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy to normalne na Atkinsie?
Date: Fri, 19 Dec 2003 16:45:29 +0100

Didlo <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> wrote:

> można szczegóły prosić, bo nigdy o czymś takim nie słyszałam

To moje autorskie =] Wszystkie zasady z Atkinsa, ale bez miesa. Jajka,
smietana tlusta, sery i straczkowe jako podstawa fazy I - troche nudno, ale
to tylko dwa tygodnie. Czy weszlam w ketoze to nie wiem, bo paskow ani
innych testow nie robilam, ale po dwoch tygodniach ubylo mi 3 kg - bez
oslabienia i bez wyrzeczen. Gdyby nie to, ze Atkins srednio sie nadaje dla
wegetarian z uwagi na monotonie (ile mozna jesc jajek? juz po tygodniu nie
moglam patrzec na nic oblego, ble), to moze radosniej zaczelabym II faze,
ale zdecydowanie bardziej podchodzi mi dieta oparta na owocach i warzywach w
duzej ilosci, niz na nabiale. A potem niestety zaczal sie rok szkolny,
mialam coraz mniej czasu na kontrolowanie swojej kuchni i lapalam, co mi
dali (bialy chleb, batoniki, ziemniaki...), co zaowocowalo paroma
kilogramani =[ Moze znowu zrobie sobie dwa tygodnie Atkinsa po nowym roku?
=]

Pozdrawiam,
Karola