Re: Czy to normalne na Atkinsie?

Data: 2003-12-19 20:55:00
Temat: Re: Czy to normalne na Atkinsie?
Od: "Sowa" <m...@b...pl>

Użytkownik "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:brvdhr$8qb$1@korweta.task.gda.pl...

> nawracających
>
> "końskie" migreny :-(

No to niestety chyba powinnaś znaleźć inną, lub tak zmodyfikować tą dietę,
aby wykluczyć z niej to, co je wywołuje - znajoma ma migreny i z tego co
pamiętam to kazano jej ograniczyć mięso, czekoladę, żółte sery, czerwone
wino, kawę, herbatę, lody, słodycze i cos tam jeszcze. Unikać ostrego
światła, wysypiać się, nie stresować, ruszać na świeżym powietrzu, ale bez
zbytniego zmęczenia - długie spacery.

Poszperaj po googlach, może coś znajdziesz.
A może uśmiechnij się do Karoliny to podzieli się swoją wersja Atkinsa -
może będzie lepiej.

>Właśnie wczoraj robiłam badania, dziś odebrałam wyniki, byłam u lekarki
>a ona mi dała na powtórzenie badań bo coś z moczem jest nie tak.

No właśnie, to może też być przyczyna migren - szkoda, że medycyna zachodnia
traktuje człowieka cząstkowo, gdy on jest jednym. Pilnuj tych nerek, nawet
jak wyjdzie, że teraz jest wszystko ok, albo prawie ok.
Może naucz się popijać herbatki z bratka trójbarwnego i rumianku na zmianę.
Bratek delikatnie reguluje prace układu moczowego, a rumianek go odkaża.
Teraz np. Herbapol wypuścił herbatkę rumiankową z miodem i cytryną - jest
przepyszna! (z serii Herbaciany Ogród - takie piękne, kolorowe opakowania)

Sowa