Re: Czy to zdrada?

Data: 2002-06-19 07:46:28
Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Qwax" <...@...q>

> Lokalizacja-dlaczego łazienka, wcale nie musi być łazienka.
> -tylnie siedzenie samochodu

Dlaczego tylne - na przednim też można - (z wyłączeniem przedniego
siedzenia od strony kierowcy w małym fiacie - wypróbowane - kierownica
przeszkadza)

> -obok rezerwatu jeleni przy bardzo uczęszczanej ścieżce

Jeleni? - uwaga na podteksty

> -na polu golfowym we Wrocławiu

tylko dla snobów

> -na pralce automatycznej,kiedy jest włączona

trzeba wybrać odpowiedni program by wirowanie włączyło się w
"odpowiednim momencie"
(i nie przesadzać z ilością prania - lepsze drgania)

> -mieszkasz w domku na podwórzu na batucie /mało dyskretne hmm

ale tylko "w poprzek"

> -na kuchennym stole

uwaga na sztućce i szklanki

> -na frontowych schodach w biały dzień

(uwaga: "garbate dzieci"

> -na kanapie,w domu rodziców

świetne - szczególnie z "małolatą"

> -na umywalce w łazience

tylko dla złotych rączek lub lekkich niewiast (groźba zerwania
umywalki)

> -w budce fotograficznej na lotnisku

dobrać orgazm do startu Concorda (by zagłuszył odgłosy dochodzące z
budki)

I to jest to

Pozdrawiam
Qwax