Czy to zdrada?

151. Data: 2002-06-17 22:35:21

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Beatula" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ślubie to tylko kapciuszki i gazetunia Bischopku ???

152. Data: 2002-06-17 22:36:56

Od: "Beatula" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek tez, ale on pytal teoretycznie

Jacek

153. Data: 2002-06-17 22:38:24

Od: "Beatula" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mojego ślubnego zdrada nie ma nic wspolnego z fizycznoscią -
> zdradziłabym nie wtedy gdybym zrobiła "skok w bok" ale wtedy, gdybym >mu o
> tym nie powiedziała.

Witaj w klubie Puchatko

Jacek

154. Data: 2002-06-18 03:27:03

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatula" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Darku,
>
> kobietki mają rację, tirówki są niebezpieczne.
> To naprawdę zabawa dla szaleńców.
Wiem przecież, że realnie rzecz biorąc tak jest. Tirówka jest tutaj tylko
przykładem
teoretycznym, najbardziej wg mnie zbliżonym do samozaspokojenia nadmiaru
potrzeb.
Darek

155. Data: 2002-06-18 03:33:01

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...pl> napisał w wiadomości
> W artykule Sokrates wyklawiaturzyl(a):

> A to sie o tym mysli przed slubem
Rozumiem, że masz na myśli dobranie sobie takiej pary, która na wiele, wiele
lat
sprostałaby potrzebom seksualnym drugiej strony. W praktyce to trochę nie
realne,
ponieważ uwzględniając zmienności małżeńskie powiedzonko "wiedziały gały co
brały"
jest wg mnie fałszywe. Nie do się widzieć ani wiedzieć późniejszych
zmienności.
Darek

156. Data: 2002-06-18 03:58:01

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kingurek" <K...@p...fm> napisał w wiadomości

> Sokrates nawet tak "hipotetycznie " to rozważa?
Ponieważ wysunąłem sobie hipotezę, że możliwym jest przyrównanie kontaktu
z przykładową tirówką (pomijając wszystkie kwestie związane z obleśnością,
brakiem higieny itd) do własnoręcznego samozaspokojenia nadmiaru potrzeb
seksualnych przez mężczyznę, które wg jego TZ nie byłoby zdradą i szukam
ewentualnego potwierdzenia tej hipotezy na grupie. Wg mnie np. przelotny
kontakt z tirówką ma mniejsze znaczenie niż pójście do agencji towarzyskiej
lub sprowadzenie sobie panienki do domu.Wszystkie te zdarzenia możemy
traktować jako zdradę-zgadzam się z tym, jednakże wg mnie taki kontakt z
tirówką jest (może być) zdradą o najmniejszej wadze gatunkowej ocierającej
się
o zwyczajne (przepraszam, że się wyrażę) zwalenie sobie konia.
Poza grupą poznałem opinię jednej kobiety, która nie pochwala takiego
zachowania
na szosie, jednakże nie traktuje takiego zachowania jej TZ jako zdrady. Jej
TZ robi to
lub zrobił (szczegółów nie znam) wyłącznie z nastawieniem na rozładowanie
własnych
napięć, których pewnie nie jest w stanie do końca opanować(możliwe, że jest
kierowcą
w dlugich trasach) i zamiast własną ręką posługuje się tirówkami.
Jak widać hipoteza moja może doprowadzić do różnych wniosków końcowych.
Nie ma na to jednej zdrady, ponieważ są kobiety(na razie poznałem tylko
jedną)dla
których zdradą jest coś więcej niż ta tirówka. Dla większości jednakże
wszelkie kontakty
z panienkami, jakie by nie były w kategoriach jakościowych oznaczają zdradę
małżeńską.
Ta poprzeczka podniesiona jest wobec tego wysoko no i bardzo dobrze-tak
trzymajmy:-)
Darek

157. Data: 2002-06-18 04:04:17

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sokrates ale to nas wlasnie rozni od zwierzat ze jestesmy osobnikami
> cywilizowanymi, i potrafimy hamowac swoje emocje, i zachowania dzieki
> czemu potrafimy zyc w spoleczenstwie. A jesli ci to przeszkadza to
> wydaje mi sie ze nie powinienes zakladac rodziny (do tej pory nie wiem
> czy piszesz o sobie czy tylko o pogladach), gdyz w ten sposob lamiesz
> czyjes uczucia.
Ja się hamuję, ty się hamujesz, on się hamuje ale ten czwarty nie może mimo,
że jest człowiekiem a nie zwierzęciem. Nie musisz się o mnie martwić,
ponieważ
jak zaznaczyłem na początku nie jest to mój żaden problem. Dyskusja
calkowicie
teoretyczna na temat poglądów na sprawę "tirówka z zdrada małżeńska"
wywołana
w trakcie mojego wyjazdu z żoną na wakacje w góry i będąca reakcją na
machanie nam
przez tirówki w trakcie jazdy. To tylko tyle.
Darek

158. Data: 2002-06-18 04:14:55

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czasem często nie występuje ból głowy u kobietek ? :-) Cały dzień były
> dziećmi, tyrały /sprzątały, prały/.
> Sandra
No wlaśnie. Zastanawiam się dlaczego seks małżeński traktowany jest
przeważnie
przez kobiety jako "ciężka praca", na który na koniec dnia nie ma się już
siły?
Przecież są to chwile przyjemności i relaksu a nie szwer arbeit jak w
niemieckich
pornosach.
Więc jak jest z tym waszym seksem? Nie ma się siły czy ochoty?Na prawdę to
według mnie nie wymaga aż tyle wysiłku, ale ja mężczyzna jestem.
Darek

159. Data: 2002-06-18 04:17:26

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej chyba nie,jako kochająca partnerka pomóc mu sie odstresować.
I to wcale nie jest takie trudne i męczące jak się większości kobiet wydaje
Darek

160. Data: 2002-06-18 04:25:37

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
>
> Tak? A gdybyś trafił na taką,która by dobrze ci koło tych hamulców
> zamieszała :-))) i nie wytrzymałyby ??? hmm
Genetyczny monogamista jestem i hamulce mam zablokowane na amen

> Szukam tylko ewentualnego potwierdzenia, czy
> Ja nie, bo skoro żonka nie potrafi zadowolić swojego męża to trudno.
Wiesz, nie chodzi tu nawet o kwestię "jakości" jego żony, wystarczy, ze to
on ma
duże potrzeby co do częstości.Dzięki za zróżnicowanie poglądów na grupie.
Darek

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)