Czy uzywanie mydla ma sens

21. Data: 2009-02-06 02:43:48

Temat: Re: Czy uzywanie mydla ma sens
Od: "tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad "Pot" w angloamerykanskim slownictwie ? oni maja sweat jakby nie
> patrzec.

Niestety, nie jestem az takim znawca angielskiego ale "pot" w grze w pokera na
przyklad, oznacza wygrana, zgarnieta kupke forsy ze stolu, czyli cos co mozna
skojarzyc z pozostaloscia do wykorzystania, ktora wygrywajacy zgarnia.
Oczywiscie informacje te nalezy traktowac ironicznie, angloamerykanscy
cwaniacy uzasadniaja tym rzekome wynalezienie przez nich tego mydla co
oczywiscie jest dalekie od prawdy. Nie pamietam juz gdzie to wygrzebalem ale
tego sam nie wymyslilem przecie. Moze kiedys przy okazji odszukam notatki to
podam zrodlo tej informacji.
Pzdr.

22. Data: 2009-02-06 02:59:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tornad napisał/a:

> [...]
> trwalosci tego papieru, tluszczu. Przecie napisalem, ze papirusy nie bylyby
> takie biale i trwale.
> To, ze trudno wymagac od Ciebie logicznego myslenia i zdolnosci uruchamiania
> wyzszych czynnosci mozgowych - wiem, ale tego, ze nie rozumiesz czytanego
> tekstu, sie nie spodziewalem. Nie pij tyle napojow zawierajacych kwasek
> cytrynowy i ogranicz gotowanie mozgu komorka, moze to jakos zlagodzi
> pustoszenie Twojego mozgu.
> Reasumujac bardzo sie martwie o to, kto na moja emeryture robil bedzie...

Haha
Przeczytaj jak i co napisałeś o tym papirusie mydlanym.

--
animka

23. Data: 2009-02-06 08:38:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ile lat już się nie myjesz? Obawiam się, że twoja skóra już czymś obrasta i
>któregoś dnia zacznie pękać i odpadać.
Mydło wysusza skurę, co może powodować jej pękanie.

>A jak tam twoje stopki bez mycia? Perfumujesz je?
Jesteś złośliwa.
U zdrowego, nie zarażonego gżybicą człowieka,
grubość skury, może naskurka, na dolnej części stopy
zależy dużo bardziej od diety niż od mycia.
Zdaje się że niedomagająca wątroba objawia się między innymi
grubą skura na pięcie.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

24. Data: 2009-02-06 11:20:08

Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Feb 2009 18:18:20 +0100, Animka napisał(a):

> Pewnie nago w rzece?

Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, to lepiej milcz.

--
- Kucing -

25. Data: 2009-02-06 11:23:20

Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Feb 2009 12:43:11 +0100, Maseł napisał(a):

> Z tych najbardziej zdrowych - stosowanych prze wynalezieniem mydla w XiX
> lub XVIII wieku bylo stosowanie mydla ktorego "jeszczeniewyanaleziono".
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Myd%C5%82a :-)
>

> Pozdro
>
> Maseł

:)

Słusznie, zawsze trzeba najpierw doczytać :) Pewnie autorce tego wpisu
chodziło o pewien "ustandaryzowany" (jeśli można tak powiedzieć) skład
mydła, który znamy dzisiaj...

--
- Kucing -

26. Data: 2009-02-06 20:54:50

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kucing napisał/a:

> Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, to lepiej milcz.

Jak wiesz lepiej to dlaczego pytasz po grupach dyskusyjnych!

--
animka

27. Data: 2009-02-07 03:28:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" napisał:

> Jak jesteś alergikiem to kupuj sobie mydło dziecinne np. Bobas
> a najlepiej Żel pod prysznic KREMOWY( biały)- *logo Carrefour*.
> Kosztuje ok 2 zł.

Tia, za granicą... Bosz...
Jesteś koleżanką Ikselki?

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2009-02-07 05:10:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał/a:

> Tia, za granicą... Bosz...
> Jesteś koleżanką Ikselki?

To chyba Ty jesteś jej koleżanką, skoro wiesz, że jest za granicą.
Ja nie wiedziałam, sorry :-)
Za granicą nie ma mydeł i żeli? Polska jest najbogatsza?

--
animka

29. Data: 2009-02-08 19:58:51

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 03:12, "tornad" wrote:
> [...]
> odpowiadalem i nie dla Ciebie pisalem, wiec nieproszona sie nie wjerdalaj.

Oj! Oj! Oj!
Zauważ, że ze względu na specyfikę tej Grupy, nie rzuca się tu mięsem,
zwłaszcza krwistym! Uszanuj to, proszę.
(tak, wiem! Odniesienie się do Twojej grzeczności, byłoby z mojej
strony nietaktem;))

> [...]
> o ile ktos z taka zolza jak Ty kiedykolwiek bedzie chcial zwiazac swoj los.

No i przyganiał kocioł garnkowi!

> [...]
> trwalosci tego papieru, tluszczu. Przecie napisalem, ze papirusy nie bylyby

Weź pod uwagę, że inny był program nauczania w Twojej szkole, a inny
był dla pokolenia naszych dzieci. Już nie mówię, że to było tak dawno,
że sam zapomniałeś co poznałeś w szkole podstawowej, a co w średniej.
I mówię to nie bez kozery, bo niedawno wygrałam 5 zł z młodym
doktorantem z chemii, który nie miał świadomości, iż kupując cukier
waniliowy de facto kupuje cukier wanilinowy, który powstaje jako
produkt uboczny w przetwórstwie celulozowym.
Więcej wyrozumiałości, starcze;p

> [...]
> tekstu, sie nie spodziewalem. Nie pij tyle napojow zawierajacych kwasek
> cytrynowy i ogranicz gotowanie mozgu komorka, moze to jakos zlagodzi

Nie uważasz, że ta wypowiedź pachnie niegrzecznością?

> Reasumujac bardzo sie martwie o to, kto na moja emeryture robil bedzie...

Myślę, że zbytecznie:)
Nasza młodzież przekrojowo posiada więcej wiedzy niż my posiadaliśmy w
ich wieku, natomiast mają o wiele lepsze narzędzie do jej
uzupełniania.
IMHO to w Ameryce są początki globalnych kryzysów i tam przede
wszystkim powinno się coś zmienić, bo tylko taka przypadłość (kryzys)
mogłaby zagrozić Twojej emeryturze.
I weź pod uwagę, że nasze dzieci w przeważającej większości były
kształcone na komiksach (no nie mów, że nie kupowałeś swoim dzieciom
komiksów;p), a nie tak jak my - na Żeromskim. Dlatego one teraz
inaczej się komunikują i zadają pytania. I jestem pewna, że w
przeważającej liczbie przypadków, nie było ich celem obrażenie
adwersarza.
Weź i wyluzuj, bo złość piękności szkodzi:)

--
Pozdrawiam :)
JM

30. Data: 2009-02-09 01:09:34

Od: "tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeważającej liczbie przypadków, nie było ich celem obrażenie
> adwersarza.
> Weź i wyluzuj, bo złość piękności szkodzi:)

Bredzisz Mloda caly czas!

No i jak Ci sie taka opinia na to co napisalas podoba? Jak na nia zareagujesz
twoim zdaniem grzecznie? A wlasnie dokladnie to samo napisala mi ta Twoja, jak
sie domyslam sezonowa przyjaciolka, ktorej postanowilas przede mna jak przed
jakim potworem, bronic.
Wiec co mialem napisac? Ze nie jestem wielbladem? Zwlaszcza, ze jak
napisalem, moj artykul na ten temat ukazal sie w jednej z polonijnych gazet,
co jest niewielkim, ale zawsze, jakims wyroznieniem zwlaszcza, ze etatowym
dziennikarzem nie jestem. I nikt z redakcji ani czytelnikow nie zauwazyl, ze
napisalem brednie, natomiast dostalem na zachete potorej stowy, co bym pisal
wieciej. I pisalem. A tu mi jakas panienka bez zdania racji nie wiadomo skad i
dlaczego pisze, ze bredze. I to caly czas. Zeby jeszcze napisala przez pol
godziny, wybaczylbym, ale caly czas to juz stanowczo przesadzila, taki
wytrzymaly to ja juz nie jestem...
Owszem w tym artykule jest jeden maly blad, na ktory zwrocili mi uwage Chemicy
ale to nie dyskredytuje jego wartosci zwlasza, ze mechanizm "pracy" tych
mydlanych czasteczek odkryto stosunkowo niedawno, czego nie tylko za moich ale
i naszych dzieci czasow na pewno w polskich szkolach jeszcze nie ucza. No i za
szerzenie oswiaty, zamiast dziekuje dostaje zjebki. Niestety, ale ja mam
inne, byc moze stare, tradycyjne poczucie wartosci i takiego sformulowania za
komplement przyjac nie moge.
Czekam niecierpliwie na slowa przepraszam.
A co do miesa; jest tu filtr, ktory go nie przepuszcza. Gdybym go uzywal, moj
tekst nie ukazalby sie. Uzywam slow czesto wymyslanych na poczekaniu, ktore
owszem moga sie kojarzyc, ale slowami uznawanymi powszechnie za obrazliwe -
nie sa.

Zab. hormonalne / guz mózgu
okres oczekiwania na sanatorium
Leukocyty odmienne