Re: Czyli jak zawsze.

Data: 2022-03-12 11:56:02
Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: XL <i...@g...pl>

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Złapałaś mnie o drugiej w nocy na przestawieniu liter. Brawo.
> Choć raz miałaś okazję do czegoś się przyczepić.

Pozostała treść, jak rozumiem, została zaakceptowana przez obie
stalinowskie szmaty :)

> A nauczyłaś się już poprawnie pisać wziąć, czy nadal piszesz wziąść,

NIGDY i nigdzie nie napisała(by)m ,,wziąść" - chyba, że byłby to cytat z
czyjejś wypowiedzi, czerwona szmatko - więc kłamiesz, jak to czerwona
szmata :)

> twój autorytet o podobnym do twojego poziomie umysłu i kultury, którego
> tak bardzo broniłaś?

Miło, że pominąłeś najważniejsze treści z mojej wypowiedzi :)
To bardzo wiele mi mówi. Miło, że je bez sprzeciwu zaakceptowałeś :)

> Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.

Klasa!
Merkelowskim tuskopieskom mówimy NIE :)

--