Re: Czyli jak zawsze.

Data: 2022-03-13 09:38:55
Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 12.03.2022 o 16:25, Consecter pisze:

> W psychoanalizie (tudziez filozofii) jestem tez dobry, bo jakieś
> szkoły kończyłem, pare zawodów uprawiałem, coś czytałem.
>
> Wspominalem pare razy o zewnetrznych bodźcach motywujacych ludzi do
> monologowania, trollowania czy dyskutowania. A wiec róznych
> inspiracjach - partyjnych, grupowych, agenturalnych, religijnych oraz
> last but not least samotności. Bo czlowiek samotny (jak ten Father
> McKenzie) próbuje wyjść na zewnatrz ze swojej izolatki, a wiec pisze
> do świata, komunikuje innym swoje prawdy i przemyślenia.
>
> W przypadkach ekstremalnych polecam walidacje - metody komunikacji z
> [...]

Wierzę że jakieś szkoły pokończyłeś. Jednak stoi to w sprzecznością z
tym co dalej piszesz. Absolwent takich szkół na pewno nie powinien
chować głowy w piasek, a kilku stuknięciami klawiatury odnieść się i
obalić tezy internetowego oponenta wykazując tym jak on bardzo w swoich
twierdzeniach się myli. Tymczasem twoje zachowanie jest co najmniej dziwne.

Opowiada mi ktoś że Komunizm to "zło wcielone" to mu odpowiadam - masz
prawo do własnego zdania ale się mylisz i proszę wyjaśnienie dlaczego
ideę komuszyzmu uważa za złą. .  Słysze opowieści że Rosja napadła
Ukrainę dla samego napadnięcia to odpowiadam że nic podobnego, pretekst
był,.

Ogólnie uznawane normy, mimo tego że są obowiązujące nie muszą być
prawidłowe, słuszne i sprawiedliwe. Człowiek myślący wobec ogólnie
praktykowanej tajemniczości zawsze będzie szukał odpowiedzi
samodzielnie, jest to  jak najbardziej zdrowy odruch. Znacznie zdrowszy
niż ten kiedy to podpisujemy się pod wszystkim co nam jest podsuwane pod
nos.

Jako do obeznanego z psychologią i jak to zgrabnie zdefiniowałeś
samotnych próbujących wychodzić z izolacji za pomocą udzielania się na
forach internetowych, prosiłbym o definicję tych atakujących innych
stadnie? Co nimi twoim zdaniem kieruje?