Re: Czyli jak zawsze.

Data: 2022-03-13 10:07:55
Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: XL <i...@g...pl>

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Wierzę że jakieś szkoły pokończyłeś. Jednak stoi to w sprzecznością z
> tym co dalej piszesz. Absolwent takich szkół na pewno nie powinien
> chować głowy w piasek, a kilku stuknięciami klawiatury odnieść się i
> obalić tezy internetowego oponenta wykazując tym jak on bardzo w swoich
> twierdzeniach się myli. Tymczasem twoje zachowanie jest co najmniej dziwne.

To delikatnie powiedziane.

> Opowiada mi ktoś że Komunizm to "zło wcielone" to mu odpowiadam - masz
> prawo do własnego zdania ale się mylisz i proszę wyjaśnienie dlaczego
> ideę komuszyzmu uważa za złą. .  Słysze opowieści że Rosja napadła
> Ukrainę dla samego napadnięcia to odpowiadam że nic podobnego, pretekst
> był,.

I to BARDZO konkretny. I niejeden. Jeden z nich nawet jest bardzo słuszny w
swojej istocie (tylko metoda zła) - chodzi mi o zabezpieczenie praw Rosjan,
bardzo licznie mieszkających na terenie Ukrainy i straszliwie tam
sekowanych (WIEM TO DOBRZE!) z racji swej narodowości.
Wojna to nie jest metoda na poprawę ich sytuacji. To się powinno robić
środkami ekonomiczno-dyplomatycznymi, a Rosja przecież ma w tym względzie
wielkie możliwości. Być może je już wykorzystała, a skoro to niczego nie
dało...

> Ogólnie uznawane normy, mimo tego że są obowiązujące nie muszą być
> prawidłowe, słuszne i sprawiedliwe. Człowiek myślący wobec ogólnie
> praktykowanej tajemniczości zawsze będzie szukał odpowiedzi
> samodzielnie, jest to  jak najbardziej zdrowy odruch. Znacznie zdrowszy
> niż ten kiedy to podpisujemy się pod wszystkim co nam jest podsuwane pod
> nos.

Całkowicie się zgadzam.

> Jako do obeznanego z psychologią i jak to zgrabnie zdefiniowałeś
> samotnych próbujących wychodzić z izolacji za pomocą udzielania się na
> forach internetowych, prosiłbym o definicję tych atakujących innych
> stadnie? Co nimi twoim zdaniem kieruje?

O, bardzo ciekawe pytanie.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!