Czym leczyć zastrzał?

11. Data: 2006-05-02 12:34:43

Temat: Re: Czym leczyć zastrzał?
Od: " arti" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Phill <b...@o...pl> napisał(a):

> Witam
> Zrobił mi się koło paznokcia, moczyłem rywanolem smarowałem Thibitickiem i
> mascią ichtiolową. Boleć za bardzo nie boli ale kilka dni kuracji nie
> przyniosło dużego skutku. Sposoby domowe: smarowanie miodem, lub wkładanie
> do wrzątku nie próbowałem. Doradżcie czym to wyleczyć?

Idz do lekarza rodzinnego.Ten jak uzna że z palcem nie jest najlepiej to
dostaniesz skierowanie na izbe przyjęc do szpitala i wcale nie bedziesz
musiała czekać w nieskończoność.A przemądrzałych ludzi co to na wszystko
płacą ogromne składki nie słuchaj.

12. Data: 2006-05-02 15:36:32

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " arti" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Idz do lekarza rodzinnego.Ten jak uzna że z palcem nie jest najlepiej to
> dostaniesz skierowanie na izbe przyjęc

Skierowanie na izbie przyjec z podejzeniem zastrzalu? ROTFL
Nigdy nie widzialem w izbie przyjec faceta z zastrzalem, chyba ze w jakiejs
pipidowie :]
Ale oczywiscie, posluchaj madrej rady, czlowieka, ktory zyje w
wyimaginowanym swiecie i idz do szpitala, na izbie przyjec napewno chetnie
cie przyjma i zbadaja twoj zastrzal, tam wrecz czekaja na takie przypadki,
zejdzie mily pan doktor i z sercem i anielska cierpliwoscia ogladnie twoj
palec... :]

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

13. Data: 2006-05-02 15:37:02

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "creed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> Świetny sposób na hipochondryków;)

Rzeczywiscie, calkiem dobry :)

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

14. Data: 2006-05-02 17:17:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 May 2006 17:36:32 +0200, creed wrote:

> [...]
> zejdzie mily pan doktor i z sercem i anielska cierpliwoscia ogladnie twoj

Widziałeś kiedyś izbę przyjeć? Byłeś tam? Wiesz jakie są przepisy
regulujące jej pracę? Czy tak sobie jątrzysz żeby jątrzyć, jak w
większości swoich postów, które miałem okazję przeczytać?

A wiesz Ty w ogóle co to *zastrzał* jest?

Niezależnie od czyjejkolwiek anielskiej cierpliwości, zastrzał to sprawa
potencjalnie niebezpieczna, mogąca się paskudnie wikłać (nawet
doprowadzając do inwalidztwa) i czasem wymagająca pilnego zaopatrzenia
chirurgicznego, a jeśli nie ma innej możliwości dostania się do
chirurga, to pozostaje izba i nie ma w tym nic dziwnego.

Każdy pacjent który zgłosi się na IP ze skierowaniem musi być zbadany
przez stosownego lekarza i albo przyjęty do szpitala, albo odesłany do
opieki ambulatoryjnej ze stosowną adnotacją, a jeśli wymaga pilnego
zaopatrzenia - zaopatrzony na miejscu. Na przykład nacięty. I wszystko
musi być zapisane w papierach. Niezależnie od Twojego widzimisię.

m. (nie chirurg)
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

15. Data: 2006-05-02 19:14:13

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> regulujące jej pracę? Czy tak sobie jątrzysz żeby jątrzyć, jak w
> większości swoich postów, które miałem okazję przeczytać?

Widzialem, i co chyba cie zdziwi od nieco innej strony niz pacjent, od tej
drugiej.

> A wiesz Ty w ogóle co to *zastrzał* jest?

Wiem, i wiem jak potraktowaliby go na izbie.

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

16. Data: 2006-05-03 00:22:36

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 May 2006 21:14:13 +0200, creed wrote:

> Widzialem, i co chyba cie zdziwi od nieco innej strony niz pacjent, od tej
> drugiej.

Skoro - jak twierdzisz - widziałeś. i to "z drugiej strony barykady", to
wiesz, że lekarz nie ma prawa odesłać z IP pacjenta jeśli ten wymaga
pilnego zopatrzenia. A zastrzał może takowego wymagać.

> Wiem, i wiem jak potraktowaliby go na izbie.

Znaczy jak? Nie zaopatrzyli i odesłali do poradni, gdzie termin za dwa
tygodnie, z rozpoczynającym się zapaleniem pochewek?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

17. Data: 2006-05-03 09:37:14

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro - jak twierdzisz - widziałeś. i to "z drugiej strony barykady", to
> wiesz, że lekarz nie ma prawa odesłać z IP pacjenta jeśli ten wymaga
> pilnego zopatrzenia. A zastrzał może takowego wymagać.

Mi to pachnie leśna gora.
Tzn z prawnego punktu widzenia, pewnie tak jest, napewno masz racje...

> Znaczy jak? Nie zaopatrzyli i odesłali do poradni, gdzie termin za dwa
> tygodnie, z rozpoczynającym się zapaleniem pochewek?

Wiem jak traktuja czlowieka z odcietym palcem, jakby jego wina byla, ze tak
wyszlo.
Zastrzal, oczywiscie, pewnie by przyjeli, ale czy on napewno tego by chcial?
Czy juz lepiej troszke poczekac?

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

18. Data: 2006-05-03 16:40:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 May 2006 11:37:14 +0200, creed wrote:

> Mi to pachnie leśna gora.

Pacjenta który się zgłasza trzeba obejrzeć. Nawet jeśli się nie chce.
Dla własnego bezpieczeństwa.

> Tzn z prawnego punktu widzenia, pewnie tak jest, napewno masz racje...

Pewnie tak...

> Wiem jak traktuja czlowieka z odcietym palcem, jakby jego wina byla, ze tak
> wyszlo.

Czasami to jego wina;)

> Zastrzal, oczywiscie, pewnie by przyjeli, ale czy on napewno tego by chcial?
> Czy juz lepiej troszke poczekac?

Czy ja wiem? Nie widziałem tego palca. A nawet gdybym widział, to ja nie
chirurg:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

19. Data: 2006-05-06 12:45:51

Od: "=kk=" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja wiem? Nie widziałem tego palca. A nawet gdybym widział, to ja nie
> chirurg:)
Idz do chirurga on wyjmie kalendarz i wpisze Cie za pol roku na zabieg z
usmiechem na ustach ,
potem powie zebys poszedl na szczepienia przeciw WZW 3 dawki , a tak wogole
to pewnie nie
bedzie mial tak dobrze wysterylizowanych narzedzi- tymsamym zrozumiesz ze
powinienes do
niego przyjsc prywatnie, tam juz nie ma problemu , zadne szczepienia

Tez to przerabialem , strasznie boli kilka kodzin po zabiegu , 2 dni
zwolnienia ,ale samo nie chcialo sie
zgoic , oklady z wszystkich roslin domowych tez nie pomogly :)

guz pod skórą
Tumor mammae dex
Co to znaczy...
Darmowe badania profilaktyczne w Wawie: korzystajcie!
Re: Prof. Kinalska o zmianach tarczycy po Czarnobylu