Czym odnowić/doczyścić wannę?

11. Data: 2008-03-22 15:10:41

Temat: Re: Czym odnowić/doczyścić wannę?
Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <eleuzis@no_spam.polbox.com> oznajmił/a/ co następuje:
> Wiesz co? Jeszcze niedawno- może i teraz- ogłaszali się ludzie, którzy
> nawet bardzo zjechane żeliwne wanny regenerowali. Naprawdę wyglądała
> jak nowa. I na kilka lat lat starczało.

A gdzie "Ci ludzie" się ogłaszali.... gdzie ich znaleźć?
Pzdr

12. Data: 2008-03-22 16:21:32

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Chiron <eleuzis@no_spam.polbox.com> oznajmił/a/ co następuje:
>
> A gdzie "Ci ludzie" się ogłaszali.... gdzie ich znaleźć?

To wiadomości sprzed kilku lat. Wydaje mi się, że jeszcze pewno działają
"renowacja wanien". W Łodzi bym szukał w "Gratce". Zależy, gdzie mieszkasz
pozdrawiam

Chiron

13. Data: 2008-03-22 16:24:35

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Chiron <eleuzis@no_spam.polbox.com> oznajmił/a/ co następuje:
>
> A gdzie "Ci ludzie" się ogłaszali.... gdzie ich znaleźć?

Wrzuciłem w Google "renowacja wanien" Ile tylko chcesz:-)

Chiron

14. Data: 2019-05-03 18:46:41

Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 marca 2008 20:20:19 UTC+1 użytkownik Robert napisał:
> Cześć,
> Właśnie wróciłem od znajomych i obiecałem im, że dowiem się czym
> najskuteczniej odnowić lub doczyścić blisko 20-letnią wannę. Nie ma mowy na
> razie o wymianie bo wiąże się to z koniecznym remontem a na to na razie nie
> ma ani czasu ani środków. Wanna posiada tzw. ślady czasów, różne smugi i
> zaciemnienia. Czytałem coś o szmatce nasączonej octem ale proszę o możliwie
> inne sugestie.

Zelmer Fenomen - nie działa?
nietypowe malowanie ścian - jak i czym?
parkiet 16 mm ? co sądzicie?