Re: Czym przycinać drzwi?

Data: 2007-08-25 11:47:43
Temat: Re: Czym przycinać drzwi?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

Date: Fri, 24 Aug 2007 21:58:27 +0200, name: br:

> Czym przycinac drzwi bo jak robiłem to piłą to efekty
> były marne. Nie dość równo i postrzępione brzegi.
> No i wysiłek niemały. Myślałem o prostej pilarce.

Ciąłem piłą tarczową ręczną elektryczną (hehe ręczną,
a elektryczną - paradoks :P ). W zasadzie prawie dobrze,
ale od spodniej strony drzwi - przeciwnej od prowadzenia
piły, krawędź jest nieco bardziej poharatana. Może zęby
były za duże? A może dlatego, że te drzwi to był najtańszy
badziew do użytku wewnętrznego (dwie płyty pilśniowe
i jakieś wzorki tekturowe między nimi.
Mała sugestia - tnij zaczynając od zewnętrznej strony
drzwi (tam gdzie klamka) a kończąc po stronie zawiasów.
Może się czasem zdarzyć, że przy samym końcu cięcia wyrwie
się trochę większy zadzior, albo jeśli nie ma kto przytrzymać
odpadającego kawałka - może się brzydko odłamać. Mniej będzie
się rzucać w oczy po stronie zawiasów :)

Pozdrawiam
Miroo