Re: Czym si? ró?ni?.................???

Data: 2002-10-15 06:05:19
Temat: Re: Czym si? ró?ni?.................???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Mon, 14 Oct 2002 21:38:24 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>Nie dziwota bo placzesz sie w zeznaniach, ...

>... a co surowizne dokladasz do warzyw?
>I jakies sery? I nie masz po tym "wiatrów"?
>A przepisy poprosze!
>;-)))
>--
>Pozdr. Jerzy Nowak
>
>"Learn the rules. Then break some."

cebula, jablko, seler naciowy, por
mi kiedys wytknales , ze warzywa sie gotuje, warzy, wiec stad
warzywno-jarzynowa, bo metoda mojej logiki doszlam, ze jak
warzywo gotowane, to jarzyna MOZE byc surowa..

ser naturalnie cheddar (ale Tobie odpuszcze i mozesz dodac
gruyere/grojer...).

nie lewituje. pewnie za mloda jestem ;))

Mazidlo do salatki to musztarda, jogurt i majonez. malo.

Trys

P.S. I prosze mi nie wypominac, ze jablko to nie...etc etc
K.T. - starannie opakowana