Re: Czym zmienić kolor glazury w łazience ?

Data: 2010-01-05 21:46:20
Temat: Re: Czym zmienić kolor glazury w łazience ?
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik " maxi" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hhqu0j$r8m$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> mam starą glazurę w łazience, ma chyba ze 30 lat, jest w dobrym stanie /
> kolor brzoswiniowy, dymiony , z połyskiem, marki Opoczno / i chciałabym
> zmienić jej kolor / na nową nie mam co liczyć /.
> Może macie jakąś praktykę - czym to zamalować, albo może - coś nakleić ???
(...)

Przygotowując się do malowania pokoju przeglądałam stare Muratory.
W Muratorze nr 4 z 2008 roku znalazłam taki opis na str. 30
pkt 58 "Stare płytki, nowy kolor."
"Za pomocą specjalnej farby do płytek można odświeżyć wygląd ściany pokrytej
glazurą.
W przypadku systemu firmy Flugger stare płytki trzeba umyć i odtłuścić
środkiem myjąco-czyszczącym Flugger 37, spłukać je wodą oraz pomalować
zwiększającą przyczepność farbą gruntującą Flugger Alflex.
Zagruntowane płytki trzeba dwukrotnie pomalować farbą akrylową Deco-plast 5
(matowa)
lub Deco-plast 25 (półmat).
Najpierw wstępnie malujemy pędzlem spoiny i krawędzie płytek. Następnie
nakładamy farbę wałkiem"

Może będzie to dla Ciebie przydatna informacja.

Pozdrawiam Krycha.