Re: [DO] Praca mgrska

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [DO] Praca mgrska
Date: Sun, 2 Nov 2003 12:02:27 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl
<bnud90$1p09$1@foka1.acn.pl> <bnuhb6$7pk$1@inews.gazeta.pl>
<bnun9p$peu$1@inews.gazeta.pl> <bnvf1r$9bv$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bnvv95$49k$1@news.onet.pl> <bo04oo$9ag$1@inews.gazeta.pl>
<bo0aak$qu1$1@news.onet.pl> <bo0fc6$7q3$1@inews.gazeta.pl>
<bo0nhk$3s3$1@news.onet.pl> <bo0qid$6bh$1@inews.gazeta.pl>
<bo0rel$8kg$1@inews.gazeta.pl> <bo0tb1$ql1$1@news.onet.pl>
<bo0v6o$2mb4$1@foka1.acn.pl> <bo11lh$e62$1@news.onet.pl>
<bo12i7$2na1$1@foka1.acn.pl> <bo184n$134$1@news.onet.pl>
<bo2k50$clt$1@foka1.acn.pl>

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
news:bo2k50$clt$1@foka1.acn.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bo184n$134$1@news.onet.pl...
>
> Wtedy rzeczywiście nie mają wyjścia: muszą szukać gdzie indziej. :-(((

I widzisz, to jest ta "wyższa konieczność", za którą tak pogardza się
ludźmi,
którzy nie znajdując ratunku w medycynie tradycyjnej, szukają (ból ich do
tego zmusza) innych, czasem wręcz idiotycznych sposobów, żeby rozwiązać swój
problem. Tylko zwykle nikt w tym momencie nie zastanawia się nad tym
co sobie codziennie wkłada do dzioba. Podobno najciemniej pod latarnią.

> Przesadzasz: np. katar można wyleczyć już w 7 dni! ;-)

Można, ale i katar nie musi trwać 7 dni, może np. trwać 2 dni, albo nie
pojawić się wcale, ograniczając się tylko do kilku solidnych kichnięć :)))
Tak bywa u mnie od kilku lat, niezależnie od pory roku.

> No... W sumie to też staram się nie chodzić do lekarza za często.

Ale ja się o to specjalnie nie staram, wręcz odwrotnie - nie mam takiej
potrzeby.

A kiedy
> już chodzę to zwykle tylko po jakieś zwolnienie/zaświadczenie.

O tak! Tu się zgadzam, czasem papierki (mimo braku choroby) są absolutnie
razem z lekarzem - niezbędne.

:)

> De gustibus et coloribus non est disputandum. :-|

I także ten powszechny aksjomat zaczyna powoli się również chwiać w
posadach.
Gust się zmienia w zależności od żywienia. Chyba każdy optymal Ci to
powie... : )
I to NIE JEST kwestia ideologii, jaką sobie według własnego widzimisię w
życiu wybieramy. To jest ścisła konsekwencja kształtowania się naszego
ogólnie pojętego odbicia rzeczywistości w naszym mózgu pod wpływem
środowiska, w jakim żyjemy.
A częścią środowiska, bodaj najważniejszą, jest rodzaj pożywienia jaki
codziennie organizm dostaje.

> Zawsze kij własny jest ładniejszy od kija kolegi.
>
> ...no chyba że ktoś ma na imię "Otello". ;-DDD

Hm... chyba Narcyz... ? ;)))

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]

Mężczyzna nie musi być przystojny, wysoki. Nieważny jest nawet kolor jego
skóry. Musi mieć najseksowniejszą część swego ciała - mózg. Anna Korcz