Dajcie mi przepis na diete

31. Data: 2007-03-22 02:04:23

Temat: Re: Dajcie mi przepis na diete
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ice" <j...@a...email> wrote in message
news:etrt27$got$1@atlantis.news.tpi.pl...

> pierdol diete zacznij sie ruszać.
> na rowerek i napierdalaja po parku albo dookoła poznania, na ławice
> znajdziesz jakies tereny,nie?

Kolego, ja w Poznaniu teraz nie siedze, ale wracam na jesien i bede mial
blisko silowni!

> kup karnet i śmigaj na basen, sa jakies czynne w godzinach 6-23 wiec
> napewno coś znajdziesz.

Zobaczymy co tu maja we Wroclawiu.

> generalnie do jedzenia polecam mrozone mieszanki warzywne z pokrojonym
> miesem drobiowym (filet zkurczaka, indyka)

O tak, cale studia tak jadlem. Polecam te z ziolami.
Dodawalem jeszcze do tego koncetrat pomidorowy (smak papryki),

> na śniadanie jedz co chcesz bo itak to spalisz. ale najlepiej platki z
> mlekiem albo sokiem.

Bende!

> ja jak rzucilem palenie to mi przybylo 15kilo ale nie żałuje

I chuj, jebac fajki.
Jebac, jebac i sie nie dac.
--

Bluzgacz
GG:5015

32. Data: 2007-03-22 02:08:59

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> całkowitą głodówkę dla oczyszczenia organizmu i aerobikę ale tą
> prawdziwą -
> stwórzoną w amerykańskiej armii,

Chyba w Wehrmachcie.......

33. Data: 2007-03-22 02:11:07

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mógłbym sobie odpuscić, cieciu, ale jako urodzony altruista

Chyba urodzony pierdolony faszysta

> Jako grubas pewnie też łysiejesz, kup sobie też - niedrogie!!! - balsam
> i szampon, za podobne w markatach telewizyjnych kasują wielokrotnie
> większe
> pieniądze na naiwnych.

Jasne, przytylem ale grubasem nie jestem - w potocznym tego slowa
rozumieniu.
Wiec wypierdalaj. A wlosy mam geste i czarne, semickie cwieku!

34. Data: 2007-03-22 02:24:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote in message

> Wiec wypierdalaj. A wlosy mam geste i czarne, semickie cwieku!

To po co wpieprzasz kaszanę aż ci z jełopy jedzie na listę?

35. Data: 2007-03-22 06:50:39

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> I chuj, jebac fajki.
> Jebac, jebac i sie nie dac.

Nie wytrzymiesz, kurwa. I sie dasz. Już jutro pękniesz. Wiesz dlaczego?
Bo nie masz cohones, czego dowodem twoja pisanina, której jedynym
powodem jest przekonanie otoczenia, a przede wszystkim siebie, że jesteś
prawdziwy macho.
Nie macho, tylko mucho...

JO

36. Data: 2007-03-22 07:54:50

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Bo nie masz cohones, czego dowodem twoja pisanina, której jedynym
> powodem jest przekonanie otoczenia, a przede wszystkim siebie, że jesteś

Brawo, Jacku!!!!

Myślałam, że na post napisany przez B. nie będzie żadnych odpowiedzi. I
myliłam się. Grupowicze chętnie wzięli udział w dyskusji, oko większości nie
drgnęło, ba, niektórzy przyjęli styl B. - mniemam, że w niektórych
przypadkach nawet ochoczo. I to czynią osoby grzmiące o konieczności
moderowania grupy.

Jest to dla mnie kolejnym dowodem na to, że moderowanie miałoby na celu
eliminowanie postów konkretnych osób, a nie - zawierających konkretne
treści. Bo, jak widać, jeśli chodzi o treść, to grupowicze biorący udział w
bieżącej dyskusji wykazali się niezwykłą elastycznością i tolerancją. Poza
tobą.

Pan B. już przyklepał - grupa jest jego.

Ania

37. Data: 2007-03-22 08:54:24

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> tobą.
>
> Pan B. już przyklepał - grupa jest jego.

Nie zgadzam się. ;-))
Co prawda, tylko z jednym Twoim zdaniem: "grupa jest jego". Ja go tam
czytał nie będę, jak i paru innych. Też mnie zdziwiła elastyka ludzi, co
się odezwali na rynsztok. Ale to jest grupa, a nie moja piaskownica. I
na pewno nie jego.
Będę się gapił, korzystał, może nawet podpowiadał.
Jak mi ktoś nie leży, to w śmieciarze leży.
I to by było na tyle.

JO

38. Data: 2007-03-22 18:44:02

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> wrote in message

> powodem jest przekonanie otoczenia, a przede wszystkim siebie, że jesteś
> prawdziwy macho.
> Nie macho, tylko mucho...

Mam w pizdzie co o mnie mysla, czego dowodem jest wlasnie moja pisanina.
Jestes tak tepy, ze nawet wnioskowac nie potrafisz.
Macho taki ze mnie, jak z koziej cipy traba.
Mozesz wykurwiac.

39. Data: 2007-03-22 20:39:34

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
...> Macho taki ze mnie, jak z koziej cipy traba.

Oj tak-tak! Co prawda, to prawda.
Kup sobie lusterko powiększające, będzie lepiej.
Pa-a!

JO

40. Data: 2007-03-22 21:10:38

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

> Dobrze prawisz, mozesz pisac - grupa jest moja.

Ja pierdolę, nawet damy ci odpisują i im twój styl pisania nie wadzi.
?-(
Idź na kurwy lub wal się ...
parę razy dziennie w zaciszu.
;-)