Dalej plujcie na lekarzy;)

1. Data: 2006-09-12 11:53:10

Temat: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przyszedł pan hydraulik do zatkanego zlewu, włożył spiralę, pokręcił
nią (korzystając z mojej pomocy;). Z odkręceniem i zakręceniem rurek pod
zlewem zajęło mu to ok 15 minut. Zlew przetkany, skasował jedyne 50 złotych
, ale to "tylko od pani tak mało biorę".

Pozdr. Ewa

2. Data: 2006-09-12 12:59:04

Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, a lekarz zarabia 10 brutto na godzinę...

3. Data: 2006-09-12 12:59:15

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
> rurek pod zlewem zajęło mu to ok 15 minut. Zlew przetkany, skasował jedyne
> 50 złotych , ale to "tylko od pani tak mało biorę".

I tojest właśnie główny problem "bandytów w fartuchach - życie i zdrowie
ludzkie jest dla nich warte tyle co zatkany zlew.
Takie zwyrodnienie zawodowe.

Konrad

4. Data: 2006-09-12 13:48:23

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I tojest właśnie główny problem "bandytów w fartuchach - życie i
> zdrowie ludzkie jest dla nich warte tyle co zatkany zlew.
> Takie zwyrodnienie zawodowe.

Akurat niewiele warte życie i zdrowie, to jest dla płacących (za
cieknący kran zapłacą więcej, niż za wizytę prywatną). Gdyby było dla
nich warte więcej, to zapłaciliby za leczenie więcej. Chyba logika nie
jest twoja mocna stroną.
Jeśli na czymś komuś zależy, to w sytuacji zawierania umowy na usługę
nie proponuje sie jałmużny, tylko sumy, o jakich sądzimy, że są godziwe.
Co znaczy godziwe można znaleźć w słowniku. Jeśli daje się mało, to
oznacza dla strony drugiej, że nie jest to oferta warta uwagi, poważna.

5. Data: 2006-09-12 14:08:43

Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat niewiele warte życie i zdrowie, to jest dla płacących (za cieknący
> kran zapłacą więcej, niż za wizytę prywatną).

Zależy w jakim miescie wizyta prywatna. W W-wie - za 20 minutowa konsultacje
lekarska placi sie 50 zł. A jest to chyba z jedna z najnizszych stawek.

> [...]
> znaczy godziwe można znaleźć w słowniku. Jeśli daje się mało, to oznacza
> dla strony drugiej, że nie jest to oferta warta uwagi, poważna.

Sorry, ale podpisując umowe obie strony sie zgadzają na warunki w niej
zawarte. Teraz jest wolny rynek, nie ma cen minimalnych ;) Umowa jest wola
dwóch stron, obie strony sie musza na nia zgodzic. A jak sie zgodzą to obie
strony powinny sie z niej wywiązywac rzetelnie, a nie jedna daje kwote
zawarta w umowie a druga traktuje zleceniodawce mało poważnie.
Nic nie ma z przymusu. Nie chcesz zarabiac 10 zł/h to nie podpisuj umowy,
nie lecz, zmień zawód.
Rób coś co przynsiesie lepsze korzysci finansowe.

Dziwi mnie jeszcze jeden fakt. Nasza słuzba zdrowia od zawsze była w
opłakanym stanie. Przyszli lekarze idąc na studia wiedza jaka jest sytuacja
na rynku. było, jest i w najbliższych czasach tak będzie... A jak juz są
lekarzami, to narzekają, że tak im źle...

Pozdrawiam
Zullka,
szanująca lekarzy, ale troche się im dziwiąca...

6. Data: 2006-09-12 15:02:04

Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:1158065944.689359.322070@m73g2000cwd.googlegrou
ps.com...
Właśnie, a lekarz zarabia 10 brutto na godzinę...

oficjalnie
za to w wymuszanych czesto na chama lapowkach ma ze 100 razy tyle za godzine
( lub nieco mniej )

7. Data: 2006-09-12 15:31:25

Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zullka" <i...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości

A jak juz są
> lekarzami, to narzekają, że tak im źle...

mam w rodzinie/wsrod znajomych kilku lekarzy, najbiedniejszy z nich ma
"tylko" domek za dobre pol miliona i autko za jakies 100 tys
i jak sie zbioro ci lekarze do kupy to tez narzekaja jak im jest zle i jak
niskie maja ( oficjalne ) zarobki
o tym ze boki maja kilkadziesiat a czasem kilkaset razy wieksze niz
oficjalne zarobki juz nie mowia ....

takze nie mowia o systemie prywatnych gabinetow gdzie "nagania" sie pacjenta
ktory potem jest leczony ( i odpowiednio skasowany )w panstwowym szpitalu -
miejscu zatrudnienia owego lekarza

8. Data: 2006-09-12 15:32:03

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):
> [...]
> zlewem zajęło mu to ok 15 minut. Zlew przetkany, skasował jedyne 50
złotych
> , ale to "tylko od pani tak mało biorę".

Jak już stosujecie demagogię to trochę mądrzej, bo z
można zwątpic w inteligencję lekarzy, którzy nie odrózniają usługi domowej
od pracy na etacie;-))

Ja też mogę w Waszym stylu napisać: - przyszedł do mnie lekarz z wizytą
domową, zajrzał w gardło, osłuchał pobieżnie, nie miał zadnej spirali ani
nic nie przetkał ;-) i wziął po 5 minutach 90 zł mówiąc, ze tak tanio, bo po
sasiędzku...

P47 (kałach)

9. Data: 2006-09-12 16:16:19

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Primo: rozumiem, że oceniasz podług siebie.
Secundo: nie sądź, żebyś nie był sądzony
Tertio: oszczerstwo jest karalne.

10. Data: 2006-09-12 16:20:04

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Racja, trochę mnie ponisosło :)

Poza tym trudno porównywać wizytę hydraulika i lekarza. Porównanie
jest niemożliwe, bo czym innym jest zatkany zlew, a czym innym
choroba.

Lęk latania samolotem
anemia
Zgrubienie pod pacha