Dalej plujcie na lekarzy;)

121. Data: 2006-09-15 17:27:29

Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
news:eeemg5$mto$1@atlantis.news.tpi.pl...
: Po raz n-ty,- dochody lekarzy mąja niezbyt duzy związek z ich zaraobkami
na
: tzw. etacie.
: A dochody te są ponadprzecietne (wyłączając nieudaczników, leni i
: niedouczonych)

a uczciwych nie ?????

czego dowodem jest duzy nadmiar chętnych do tego zawodu,

poszukaj może jakiegoś tegorocznego maturzyste i poproś go o sprawdzenie
gdzie i na jaki kierumek mlodziez szla , a nie pleć trzy po trzy

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0637-1, 2006-09-13
Przetestowano na: 06-09-15 19:27:31

122. Data: 2006-09-15 18:55:08

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek." <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> poszukaj może jakiegoś tegorocznego maturzyste i poproś go o sprawdzenie
> gdzie i na jaki kierumek mlodziez szla , a nie pleć trzy po trzy

czyzbynm przegapił łapanki na medycynę?;-)

P47 (kałach)

123. Data: 2006-09-16 14:39:55

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> czyzbynm przegapił łapanki na medycynę?;-)

Myślę, że przegapiłeś rozdawanie rozumu.
Chyba jednak przestanę karmić trolla;]

pzdr.
R*

124. Data: 2006-09-16 14:42:53

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> Domyslam się, że Ty skonczyłes np. astrofizykę (oraz wszelkie pozostałe
> wydziały) , skoro zupełnie pewien jestes, że studia medyczne sa
> nieporównywalnie trudniejsze od wszystkich innych;-))

W przeciwieństwie do Ciebie mam znajomych na różnych kierunkach i znam
ich opinie. Na szczęście nie zależy mi na Twojej :) Btw chyba mówię o
sobie w rodzaju żeńskim ;p

> Piszę tu ponieważ, aczkolwiek nie mając nawet nadziei na zrozumienie przez
> Ciebie racjonalnych argumentów, to uważam za celowe obnażanie (dla innych)
> miałkości i demagogicznego tylko charakteru postaw reprezentowanych przez
> prwną, hałasliwa część polskich lekarzy.

Która oczywiście upoważnia do bluzgania na wszystkich lekarzy, jako że
uogólnienia (negatywne, a jakże) są podstawą systemu (że polskiego,
niestety, widać tego efekty)

pzdr.
R*

125. Data: 2006-09-18 23:19:35

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Aha. A dlaczego jak pacjent idzie do lekarza i zostaje miło i kompetentnie
> przyjęty, to ten lekarz nie może być zwykłym szarym lekarzem, którym
> reprezentuje lekarskie środowisko? A jeśli może, to czemu uogólnienie
> zawsze jest na niekorzyść lekarza?
>
> pzdr.
> R*

Może to zabrzmieć jak nie na temat, ale dlaczego przy tak "wysokiej
technice", takich "intelektualnych umysłach", takim "poziomie medycyny" bez
przerwy porusza się temat RODZIĆ PO LUDZKU???
Na początku XXI wieku takie dylematy...??? Gdzie humanizm człowieka?
A z kolei w jednym z banków załatwiają interesantów PO LUDZKU. Czy to nie
jest pomieszanie pojęć???
Pozdrawiam Jurek M.

126. Data: 2006-09-19 20:13:40

Temat: Re: Podsumowanie dyskusji
Od: Makro <a...@s...join.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):

> Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
>
> Nie omieszkam:)
>
> Pozdr. Ewa

Dyskusja trochę śmieszna, może dlatego że zaangażowało się w nią kilka
osób, które na tej grupie cenię. Osobiście uważam, że nie ma sensu
odpowiadać na posty różnych pieniaczych osobowości.

P.S 1
Pracuję jako lekarz w prywatnej jednostce, za wizytę która twa około 60
( czasami trwa i 4 godziny) dostaję 100 zł. Nigdy nie dostałem żadnych
pieniędzy, czasami dowód wdzięczności w postaci słodyczy lub alkoholu -
zawsze po zakończonym leczeniu.

P.S 2

Osoby, które tak głośno krzyczą o skurw..... polskich lekarzy z własnych
doświadczeń wiem, że stają się bardzo potulni, jeżeli mają problem z
własnym zdrowiem. A co najważniejsze : w Polsce nie ma już rejonizacji,
jeżeli lekarz Ci nie odpowiada to najlepiej go zmienić.

Makrp

--
http://www.steelpanthers.join.pl/forum
Forum dla miło?ników strategicznych gier turowych.

127. Data: 2006-09-19 21:30:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro napisał(a):

> [...]
> ( czasami trwa i 4 godziny) dostaję 100 zł. Nigdy nie dostałem żadnych
> pieniędzy, czasami dowód wdzięczności w postaci słodyczy lub alkoholu -

Ktoś by chyba musiał być "rabnięty" dając jeszcze prywaciarzowi łapówkę.

--
Kaja

128. Data: 2006-09-19 21:59:53

Od: Makro <a...@s...join.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> Ktoś by chyba musiał być "rabnięty" dając jeszcze prywaciarzowi łapówkę.

Dlatego krzywdzące jest stwierdzenie "wszyscy biorą". Nie wiem, czy
prywatne lecznictwo nie jest najlepszym wyborem dla Służby Zdrowia.

Makro

129. Data: 2006-09-20 12:56:30

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro napisał(a):

> Dlatego krzywdzące jest stwierdzenie "wszyscy biorą". Nie wiem, czy
> prywatne lecznictwo nie jest najlepszym wyborem dla Służby Zdrowia.

Ja tam nie wiem czy wszyscy, ale orynator chirurgii i onkologii w
Olsztynie na pewno. Gdyby nie wypchana koperta mojej cioci już by nie
było, bo kolejki... ale za kilak tysięcy i łózko się znalazło i chirurg
miał czas i nie tylko. Paranoja.
eMCe

Lęk latania samolotem
anemia