Dalej plujcie na lekarzy;)

11. Data: 2006-09-12 16:22:59

Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Buslik napisał(a):
> Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:1158065944.689359.322070@m73g2000cwd.googlegrou
ps.com...
> Właśnie, a lekarz zarabia 10 brutto na godzinę...
>
> oficjalnie
> za to w wymuszanych czesto na chama lapowkach ma ze 100 razy tyle za godzine
> ( lub nieco mniej )

Primo: czyżbyś osądzał według własnych wymagań??
Secundo: oszczrstwo jet karalne

12. Data: 2006-09-12 16:28:03

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zullka napisał(a):

> [...]
> Nic nie ma z przymusu. Nie chcesz zarabiac 10 zł/h to nie podpisuj umowy,
> nie lecz, zmień zawód.
> Rób coś co przynsiesie lepsze korzysci finansowe.
>
> Dziwi mnie jeszcze jeden fakt. Nasza słuzba zdrowia od zawsze była w
> opłakanym stanie. Przyszli lekarze idąc na studia wiedza jaka jest sytuacja
> na rynku. było, jest i w najbliższych czasach tak będzie... A jak juz są
> lekarzami, to narzekają, że tak im źle...
>
> Pozdrawiam
> Zullka,
> szanująca lekarzy, ale troche się im dziwiąca...

Widzisz, to nie takie proste. Zawód zdobyty, pacjentów lubię,
pracować w szpitalu też (choć czasem na nos padam). Nie chcę
wyjeżdżać z Polski, choć jak kaczki mnie zmuszą to nie będzie
innego wyjścia. Zawodu nie chcę zmieniać bo to jest właśnie to co
zawsze chciałem robić. Tylko czasem boli jak opluwają mnie różni
dziwni ludzie, nawet Ci którym pomagam...

13. Data: 2006-09-12 17:34:30

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
> Ja też mogę w Waszym stylu napisać: - przyszedł do mnie lekarz z wizytą
> domową, zajrzał w gardło, osłuchał pobieżnie, nie miał zadnej spirali ani
> nic nie przetkał ;-) i wziął po 5 minutach 90 zł mówiąc, ze tak tanio, bo
> po
> sasiędzku...

Co do demagogii - to działa to w dwie strony. Ja bym jednak nie porównywała
pracy pana Henia, który do zawodu hydraulika nie przygotowywał się 13 lat,
jak lekarz specjalista. Pan Henio nie wydawał pieniędzy na dziesiątki
przeróżnych kursów i szkoleń (w dużej części obowiązkowych) i na niezbędną
literaturę. Pan Henio hydraulik nie ma OBOWIĄZKU ustawicznego kształcenia.
Nie wspominam o odpowiedzialności.No i za całym szacunkiem, ale zakres
wiedzy niezbędny do opanowania zawodu lekarza i hydraulika trudno
porównywać.........
Zarobki lekarzy w państwowej służbie zdrowie to skandal.

Pozdr. Ewa

14. Data: 2006-09-12 19:17:53

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie przyszedł pan hydraulik do zatkanego zlewu, włożył spiralę,
pokręcił
> nią (korzystając z mojej pomocy;). Z odkręceniem i zakręceniem rurek
pod
> zlewem zajęło mu to ok 15 minut. Zlew przetkany, skasował jedyne 50
złotych
> , ale to "tylko od pani tak mało biorę".

Mało wziął. Mój pierwszy zawód to technik oczyszczania ścieków i
uzdatniania wody. Rzadko chodzę w tym fachu, ale... mało wziął...

Pzdr
Paweł

15. Data: 2006-09-12 19:41:03

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mało wziął. Mój pierwszy zawód to technik oczyszczania ścieków i
> uzdatniania wody. Rzadko chodzę w tym fachu, ale... mało wziął...

No nie mów......tam poważnie nie było nic wielkiego do roboty, pamiętam, jak
kiedyś w rodzinnym domu odtykaliśmy kibelek spiralką, to dopiero był
hardcore;) Tutaj poszło nadzwyczaj prosto, pan włożył spiralkę, ja
zakręciłam i po ptokach. Zero poważniejszych robót. Uparcie się trzymam
zdania, że drogo:)

Pozdr. Ewa - prywatna wizyta u ortopedy we Wrocławiu - też zapłaciłam 50
PLN....

16. Data: 2006-09-12 21:00:19

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
porównywała
> pracy pana Henia, który do zawodu hydraulika nie przygotowywał się 13 lat,

Jak nie skoro tak!;-) - to przeciez własnie Ty rozpoczęłaś ten wątek i te
porównania;- mam nadzieję, że nie jestes lekarzem, bo wówczas nie warto
byłoby płacic Ci nawet tych 10zł/godz, skoro nie jestes w stanie zapamietac,
co niecałe 6 godz wcześniej sama napisałaś ;-)

> [...]
> porównywać.........
> Zarobki lekarzy w państwowej służbie zdrowie to skandal.

Nie warto bic tu po raz setny tej samej piany,- przypomne tylko, że sytuacja
finansowa lekarzy (tj. pensje w publicznej słuzbie zdrowia, ale i rozmaite
boki, faktyczny rozmaite dochody lekarzy, równiez niestety ich możliwości
korupcyjne itp. ,itd) są powszechnie znane i.... tak się dziwnie składa, że
kandydatów na studia medyczne z łapanki nie biorą, przeciwnie, jest zawsze
zdecydowanie więcej chętnych i to o dziwo w dużej części z rodzin
lekarskich, czyli pchają się tam ci, co faktyczną sytuacę lekarzy znają z
pierwszej ręki. -Czyzby masochiści?;-))

P47 (kałach)

17. Data: 2006-09-12 21:07:12

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:1158078483.877344.275060@b28g2000cwb.googlegrou
ps.com...

(...)

[...]

A co Ci te kaczki zrobiły, pensje obniżyły? -patrz jak te media kłamią, tam
mówili, ze za kilkanaści dni 30 % podwyzki dostaniecie. ;-)

.Zawodu nie chcę zmieniać bo to jest właśnie to co
zawsze chciałem robić. Tylko czasem boli jak opluwają mnie różni
dziwni ludzie, nawet Ci którym pomagam...

No więc zastanów się może, skąd to się wzięło, że tak wielu ludzi ma złe
zdanie o lekarzach, znacznie więcej nawet, niz krytykujacych tych
"krwiopijców" hydraulików?
Oczywiście, lekarze to niewinne, ucisnione baranki, tylko lud na nich uwziął
się widocznie;-)

Przy okazji, czy nie lepiej byłoby, gdyby lekarze, skoro juz o stronie
materialnej dyskutujemy, sami nie wzięli się za likwidację feudalnych
porządków we własnym środowisku.

P47 (kałach)

18. Data: 2006-09-12 21:08:31

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdania, że drogo:)
>
> Pozdr. Ewa - prywatna wizyta u ortopedy we Wrocławiu - też zapłaciłam 50

Myśl ściśle,- hydraulik jakbys sama przyniosła mu do warsztatu zlew do
przepchania tez wziąłby mniej;-))

P47 (kałach)

19. Data: 2006-09-12 21:15:27

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Buslik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> mam w rodzinie/wsrod znajomych kilku lekarzy, najbiedniejszy z nich ma
> "tylko" domek za dobre pol miliona i autko za jakies 100 tys
> i jak sie zbioro ci lekarze do kupy to tez narzekaja jak im jest zle i
> jak niskie maja ( oficjalne ) zarobki
> o tym ze boki maja kilkadziesiat a czasem kilkaset razy wieksze niz
> oficjalne zarobki juz nie mowia ....

Cóż. To twoja rodzina i znajomi, nie moja:-> Dziwię się, że przyznajesz
się do nich. Ale z drugiej strony - te same geny, to samo środowisko,
takie samo wychowanie:->

20. Data: 2006-09-12 21:30:22

Od: "PaPi" <wiekszosc_z_13@to_jeden> szukaj wiadomości tego autora

> Zarobki lekarzy w państwowej służbie zdrowie to skandal.

Rozumiem, ze istnieje jakis prawny przymus pracy w panstwowej sluzbie zdrowia ?

PaPi

Lęk latania samolotem
anemia
Zgrubienie pod pacha