Dania dla kobiety w ciazy

11. Data: 2007-11-27 16:15:45

Temat: Re: Dania dla kobiety w ciazy
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris napisał(a):

> [...]
> wyciągnołem sokowirówkę., potrwało to tdzień potem marchewka beee..
> kupiłem kiedyś pasztet którego nigdy nie tkneła aż tu nagle oznajmi miże
> cały zjadła a ja tylko zobacazyłem cenę na paragonie :) tak samo jest z
> w/w kapustą kiedyś tkneło ja że ma ochotę ale to rteż jeden jedyny raz.
> Organizm wie czego potrzebuje i to będzie jadła nawet ser pleśniowy raz
> na powiedzmy 3 miesiące nic złego nie zrobi a najwyrażniej organizm
> potrzeboweał. Kieruj się instynktem i wybadaj czego potrzebuje i
> dostosuj się do tej chwili bo wszystko jest zmienne.

Dokładnie!

A tu drobnym druczkiem:
poza tym, że większość kobiet w ciąży może sobie pozwolić na jedzenie
wszystkiego, co lubią, to w tym okresie jest dobra okazja, aby być
szczególnie dopieszczaną przez męża - pracowicie przynoszącego w dziobku
najsmaczniejsze liszki do gniazdka :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

12. Data: 2007-11-27 16:22:43

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał

> Oprócz kupnych jogurtów, serków homogenizowanych itp, bo zawierają
> konserwanty.

Jogurt zawiera konserwanty??

13. Data: 2007-11-27 16:39:47

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alek" napisał:

> Jogurt zawiera konserwanty??

No, bakterie takie. Zgroza! :)

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2007-11-27 16:41:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alek napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał

> Jogurt zawiera konserwanty??

A jak myslisz, co sprawia, że ma trwałość niemal nieskończoną?
Świeży jogurt bez "dodatków" ma trwałość do 7 dni. A te "sklepowe" -
zdaje się kilka tygodni conajmniej - już dokładnie nie pamiętam, bo sama
robię sobie jogurty. Wielokrotnie trzymałam kupny jogurt kilka miesięcy
dla sprawdzenia (oczywiście w lodówce, żeby nie było) - po otwarciu nie
było śladu zepsucia pomimo wielokrotnego przekroczenia okresu
deklarowanej przydatności do spożycia.
Ale moje zdanie niekoniecznie musi być przekonywujące; nie
słyszałeś/aś ostrzeżeń lekarzy-pediatrów przed podawaniem tego typu
kupnych produktów mleczarskich dzieciom alergicznym?

15. Data: 2007-11-27 16:42:12

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Byle nie przesadzać z tym dopieszczaniem, bo zapuści się tak, że
> półtora roku karmienia piersią jej nie pomoże. Kobieta w ciąży wcale
> nie musi jeść za dwoje.

Czy ja mówię coś o ilości? - jakość, jakość! Może będę miała okazję
poćwiczyć :-)

16. Data: 2007-11-27 16:42:55

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2007-11-27 16:47:29

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> No, bakterie takie. Zgroza! :)

Szkoda, że nie oglądalaś niedawno pewnego programu TV o tym... Pediatra
mówiła właśnie o absurdalności (czyt.: nieuczciwości) zapewnień
producentów o zawartości świeżych kultur bakterii jogurtowych w
produkcie z okresem przydatności do spożycia ponad tydzień.
Konserwanty.Mówiła o tym wyraźnie. Ale nie myśl, że chcę Cię do
czegokolwiek przekonać.

18. Data: 2007-11-27 17:00:24

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zapewnień producentów o zawartości świeżych kultur bakterii
> jogurtowych w produkcie z okresem przydatności do spożycia

Pracowałam w mleczarni i wsypywałam te kultury własnymi ręcyma. "Żywe"
jak najbardziej, ale na pewno nie świeże.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2007-11-27 17:17:24

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przekonywujące;

...ten winogron, ten pomarańcz, mam smaka na torta i przekonywujące.

Ulubione hity z pl.rec.kuchnia.
--
BBjk ludycznie

20. Data: 2007-11-27 17:23:40

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> Ale moje zdanie niekoniecznie musi być przekonywujące; nie słyszałeś/aś
> ostrzeżeń lekarzy-pediatrów przed podawaniem tego typu kupnych produktów

Nie pomylily ci sie przypadkiem konserwanty z barwnikami i aromatami?

th

Co jeść?
Zupa z kasztanów
MAKARON