Dania dla kobiety w ciazy

1. Data: 2007-11-26 23:19:57

Temat: Dania dla kobiety w ciazy
Od: "Gregus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko w sprawie jak w temacie. Moja zona wlasnie znajduje sie w tym
blogoslawionym stanie i chciall bym jej cos ugotowac specialnego co bedzie
mogla napewno zjesc.
Odrazu mowie ze kuchnia to nie moja mocna strona ale potrafie czytac wiec
przepis potrzebny jak dla 6 latka co i ak pokolei.

2. Data: 2007-11-26 23:32:03

Temat: Re: Dania dla kobiety w ciazy
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gregus napisał(a):
> [...]
> Odrazu mowie ze kuchnia to nie moja mocna strona ale potrafie czytac wiec
> przepis potrzebny jak dla 6 latka co i ak pokolei.

Najpierw napisz, co w ogóle lubi jeść - w tym stanie :-)
Oczywiście chodzi o pojedyncze produkty.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

3. Data: 2007-11-27 00:13:02

Od: "Gregus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko co kwasne (sok z ogurkow kiszonych i sledzi) schodzi jak swieze
boleczki.
Je wszystko nie ma z niczym problemow

4. Data: 2007-11-27 08:23:09

Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregus" <m...@w...pl> napisał

> mam pytanko w sprawie jak w temacie. Moja zona wlasnie znajduje sie w tym
> blogoslawionym stanie i chciall bym jej cos ugotowac specialnego co bedzie
> mogla napewno zjesc.

W ciąży może jeść wszystko czego dusza zapragnie. I niech je. Niech sobie
używa. No, chyba że jest w bardzo zaawansowanej ciąży, to odradzam potrawy
wzdymające;)
Po porodzie, w zależności od tego jak długo będzie karmić piersią, przez
pewien czas jej jadłospis będzie dość skromny. A jeszcze jak dziecko będzie
miało skazę... przechlapane.

Wiem z doświadczenia ;)

Pozdrawiam,
/\/\\/\/

5. Data: 2007-11-27 12:51:45

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam pytanko w sprawie jak w temacie. Moja zona wlasnie znajduje sie w tym
> blogoslawionym stanie i chciall bym jej cos ugotowac specialnego co bedzie
> mogla napewno zjesc.

Nam lekarz zabronił w ciąży grzybów, sztucznych paskudztw typu chipsy itp. i
oczywiście alkoholu.
Tego bym raczej unikała. Poza tym niech je to, na co ma ochotę.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

6. Data: 2007-11-27 13:15:53

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> [...]
> oczywiście alkoholu.
> Tego bym raczej unikała. Poza tym niech je to, na co ma ochotę.

Oprócz kupnych jogurtów, serków homogenizowanych itp, bo zawierają
konserwanty. Jeśli już, to zwykły ser biały "na wagę".

7. Data: 2007-11-27 13:37:18

Od: "Tess" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:
> Nam lekarz zabronił w ciąży grzybów, sztucznych paskudztw typu chipsy
> itp. i oczywiście alkoholu.

Na zakazanej liście wg niektórych lekarzy powinny się też znaleźc sery
pleśniowe, wędzone ryby i panga (http://olalazar.blox.pl/2006/10/Panga.html)

Tess

8. Data: 2007-11-27 15:03:40

Od: Artur Fortuna <f...@p...ple.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregus miał niepewny dość wzrok. Prosił o żar, wpatrzony
gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła go noc, tak powiedział:

> [...]
> Odrazu mowie ze kuchnia to nie moja mocna strona ale potrafie czytac wiec
> przepis potrzebny jak dla 6 latka co i ak pokolei.

Żonie w tym stanie smakowały frytki popijane mlekiem. :)

--
Artur Fortuna

9. Data: 2007-11-27 15:41:53

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystko co kwasne (sok z ogurkow kiszonych i sledzi) schodzi jak
> swieze boleczki.
> Je wszystko nie ma z niczym problemow

proponuję zacząć od kupienia słownika
az

10. Data: 2007-11-27 16:14:06

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Gregus (m...@w...pl) w wiadomości
news:fifkb2$cnu$1@news.onet.pl nabazgrał(a):

> mam pytanko w sprawie jak w temacie. Moja zona wlasnie znajduje sie w tym
> blogoslawionym stanie i chciall bym jej cos ugotowac specialnego co bedzie
> mogla napewno zjesc.

Powiem tak, będzie jadła wszystko na co ma ochotę a gadanie o tymze kapusta,
ogórki czyśledzie to bzdura. Każda przechodzi to inaczej, moja też jest
teraz w ciąży i je losowo.
Na początklu była marchewka i soczki z niej świerze, specjalnie wyciągnołem
sokowirówkę., potrwało to tdzień potem marchewka beee.. kupiłem kiedyś
pasztet którego nigdy nie tkneła aż tu nagle oznajmi miże cały zjadła a ja
tylko zobacazyłem cenę na paragonie :) tak samo jest z w/w kapustą kiedyś
tkneło ja że ma ochotę ale to rteż jeden jedyny raz. Organizm wie czego
potrzebuje i to będzie jadła nawet ser pleśniowy raz na powiedzmy 3 miesiące
nic złego nie zrobi a najwyrażniej organizm potrzeboweał. Kieruj się
instynktem i wybadaj czego potrzebuje i dostosuj się do tej chwili bo
wszystko jest zmienne.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Co jeść?
Zupa z kasztanów
MAKARON
Mieszanka wojnicka [?]