Dania niesmażone - szukam przepisów

111. Data: 2016-10-24 23:20:25

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-24 18:29, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> A czemu nie 100?

Nie wiem, tak sobie gdybam ;-)

--
animka

112. Data: 2016-10-24 23:24:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:03, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-24 14:46, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Kocham.
>
> Chociaż...
> https://www.youtube.com/watch?v=dVbriBFYpa0

Widzisz Ixelko jaka piękna piosenke dostałaś?:-)

--
animka

113. Data: 2016-10-24 23:30:16

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:35, Ikselka pisze:

komentarzami, zrazasz nowych ludzi do tej grupy. Na stalych bywalcach juz wrazenia
nie robisz, nauczyli sie tolerowac Twoje wypowiedzi jako mniejsze zuo :)))))

> Nieee, po prostu biedny człowiek :-|
Jak sie zakocha, czy będzie miała dobrych przyjaciół (chociaż o to
dzisiaj jest bardzo trudno, ludzie zamykają się w sobie) to może zacznie
inaczej na ludzi patrzeć.

--
animka

114. Data: 2016-10-24 23:32:45

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:34, Ikselka pisze:

> I dobrze myśli - Hitler myślał i działał korzystnie dla narodu
> niemieckiego, najbardziej jak tylko można.
A inni nasi nadstawiają dup Ukrainie, bo tam dobre przychody wywęszyli.

--
animka

115. Data: 2016-10-24 23:34:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:37, Ikselka pisze:

> Byle nie bardziej, niż siebie samego :->
Jak już nie wiem czy to jest facet, czy kobieta? Oglupieć można.

--
animka

116. Data: 2016-10-24 23:35:10

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:38, Ikselka pisze:

> A co ma do tego wiara? I cóż to za oczekiwania - że jak kto chrześcijanin,
> to zaraz dupa?
:-D

--
animka

117. Data: 2016-10-24 23:38:05

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak sądzę, dzięki 3-)
Ikselko kochana przycinaj cytaty, bo nudne to ciągłe czytanie
poprzednich postów i ręka boli od długiego przewijania.
Dziękuję :-)

--
animka

118. Data: 2016-10-24 23:40:41

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:40, Ikselka pisze:
> Skąd tyle nienawiści w Tobie? I hejtu?
>>
> Żeby mogła ten 1% przeznaczyć na jakieś szczytne cele, skoro już 99 na
> straty :->
:-X

--
animka

119. Data: 2016-10-24 23:42:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 21:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-24 21:35, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No to już rozumiem... ten 1% to po prostu empatia.

Tnij cytaty z laski swojej :-)

--
animka

120. Data: 2016-10-24 23:46:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszą klasę?

> Dobrywieczór Państwu.

Pośmiać się-dobra rzecz :-)

--
animka

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe