Dania niesmażone - szukam przepisów

121. Data: 2016-10-25 00:12:13

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 22:30, s...@g...com pisze:
> [...]
prosty jak konstrukcja cepa), albo co gorsza profanacja kuchni, jaka byl pomysl z
platkami do tak tradycyjnych potraw jak krupnik, golabki i owsianka, to juz sie
trzeba na wyzyny wspiac.
jakże odkrywcze - wyżyna goni wyżynę, istny natłok wyżyn :-D
> Czy ja sie uwazam za medrca grupy ? :)))
> Jestem tu po to, zeby i uzyskac porady i ich udzielic, jezeli cos wiem na zadany
temat.

Ja to jestem teraz kiepską gospodynią. Nie chce mi się nic robić (a
robię to co muszę). Dzisiaj, żeby było szybciej to usmażyłam placków z
jabłkami. Oczywiście sama jadłam. Taki był mój obiad.
> To wszyscy wiedza. I tak tkwisz w tym przekonaniu od kilku lat (a przynajmniej od
kiedy dolaczylam do tej grupy), mimo argumentow przeciwnych.
> Jestes sama dla siebie autorytetem. :))))

Każdy człowiek powinien mieć godność i szanować samego siebie, bo jak
sam się nie uszanujesz to nikt Cię nie uszanuje.
> natomiast za autorytet
> kulinarny uznali mnie tu liczni INNI, o czym świadczą ich prośby i pytania
> do mnie od lat kierowane.
Moje gratulacje.
> Pokaz mi tych slicznych "licznych" innych, bo narazie widze tylko
> Animke, co do ktorej dopoki sie nie dowiedzialam, ze jest juz babcia,
> uwazalam, ze jest studentka, ktora z nagla musi sie nauczyc sama
> wyzywic... Ty nie musisz mnie nawet czytać, a przecież
Zanim zostałam babcią to chodzilam jak struta, bo nie wyobrażalam sobie
jak to być babcią i się raptem postarzyć.
Jak zobaczylam mojego najmilszego skarba to mało co nie zwariowałam ze
szczęścia.Później po prostu wariowałam z nim, szaleliśmy, bawiliśmy się
a on tak pięknie się śmiał i cieszył. A jak tańczył jak tylko nauczył
się chodzić! Jak nie umiał jeszcze chodzić to odstawiał na czterech
"łapkach" break danse. Załapał z telewizji.Tak bardzo go kocham, że po
prostu brak słów.
> Oczywiscie, ze nie musze.
> Oczywiscie, ze czytam Twoje posty systematycznie. Dokladnie tak, jak czytam posty
wszystkich osob wypowiadajacych sie w danym temacie. I dokladnie tak, jak Ty czytasz
moje. I na nie odpowiadzasz :))))
> Nie zamierzam omijac zadnych postow, z tego powodu ze chce sledzic cala dyskusje,
skoro w tej grupie uczestnicze.
Czytaj, czytaj i czasami się uśmiechaj mimo wszystko.

--
animka

122. Data: 2016-10-25 06:46:00

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 października 2016 22:37:07 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
jakże odkrywcze - wyżyna goni wyżynę, istny natłok wyżyn :-D

> A niby od kogo się dowiedziałam, że ja się za taką uważam? :->

Zapewne od samej siebie, bo od kogoz by innego ? :)))
Kazdy, kto sie tu udziela, otrzymuje pytania i na nie odpowiada, bo to grupa
dyskusyjna :) Ale ze wszystkich uczestnikow, wylacznie Ty przyjelas to za oznake, ze
jestes autorytetem :)))

@

123. Data: 2016-10-25 06:57:06

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 października 2016 00:13:13 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

kiedy dolaczylam do tej grupy), mimo argumentow przeciwnych.

> Każdy człowiek powinien mieć godność i szanować samego siebie, bo jak
> sam się nie uszanujesz to nikt Cię nie uszanuje.

Oczywiscie. Jednak szacunek do samego siebie, nijak sie nie ma do braku szacunku dla
innych.

> [...]
> się chodzić! Jak nie umiał jeszcze chodzić to odstawiał na czterech
> "łapkach" break danse. Załapał z telewizji.Tak bardzo go kocham, że po

Ale o jakim postarzeniu Ty piszesz ?
Bycie babcia absolutnie nie jest rownoznaczne ze staroscia.
Na pocieszenie - moja babcia zostala nia w wieku 38 lat :)

wszystkich osob wypowiadajacych sie w danym temacie. I dokladnie tak, jak Ty czytasz
moje. I na nie odpowiadzasz :))))
skoro w tej grupie uczestnicze.
> Czytaj, czytaj i czasami się uśmiechaj mimo wszystko.

Czytam i usmiecham sie bardzo szeroko widzac maluczkosc tych, ktorzy uwazaja sie za
wielkich, choc tak naprawde wesole to nie jest...

124. Data: 2016-10-25 10:24:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 23:34, Animka pisze:

> Jak już nie wiem czy to jest facet, czy kobieta? Oglupieć można.

Wszystko przez ten dżęder.

Ewa

125. Data: 2016-10-25 10:28:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2016 o 06:57, s...@g...com pisze:
> Na pocieszenie - moja babcia zostala nia w wieku 38 lat :)

Moja babcia w tym wieku została po raz kolejny mamą. I to nie było jej
ostatnie słowo w tym temacie. Widać to u nas rodzinne - zostać mamą w
wieku babcinym. ;)

Ewa

126. Data: 2016-10-25 10:30:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 23:32, Animka pisze:

> A inni nasi nadstawiają dup Ukrainie, bo tam dobre przychody wywęszyli.

Pewnie lepiej by było, gdyby w ramach dbania o naród posłali go na wojnę
i ~7 milionów swoich obywateli na śmierć.

Ewa

127. Data: 2016-10-25 10:31:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 23:42, Animka pisze:

> Tnij cytaty z laski swojej :-)

Marszałkowskiej?

Ewa

128. Data: 2016-10-25 13:46:43

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2016 o 10:28 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Moja babcia w tym wieku została po raz kolejny mamą. I to nie było jej
> ostatnie słowo w tym temacie. Widać to u nas rodzinne - zostać mamą w
> wieku babcinym. ;)

Eeeee...
Nas nie przelicytujecie.

--
Trefniś

129. Data: 2016-10-25 13:57:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 23:24:37 +0200, Animka napisał(a):

> Widzisz Ixelko jaka piękna piosenke dostałaś?:-)

Dopiero teraz zajrzałam, jaką piękną, więc wypada równie miło odpowiedzieć
Qrce:
https://www.youtube.com/watch?v=cwknT8V3Cas

:-))

130. Data: 2016-10-25 13:57:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 23:34:13 +0200, Animka napisał(a):

> Jak już nie wiem czy to jest facet, czy kobieta? Oglupieć można.

Ano właśnie 3-))

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe