Danie siermiężne czy ekskluzywne?

11. Data: 2008-02-15 12:38:12

Temat: Re: Danie siermiężne czy ekskluzywne?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> ... jak nie możesz zjeść wykwintnie bez wina, no cóż... różni ludzie
> mają różne ograniczenia...
> swoją drogą do fasolki po bretońsku, z grzankami - ja bym pił białe
> półwytrawne, ale półwytrawne, a nie francuskie kwasy... rzecz gustu,
> wybierz sobie, co Ci bardziej odpowiada...

Chcesz, czy nie, z winem, czy tez bez, fasolka po bretońsku nie będzie
nigdy "wytrawna kolacją".A białe wino, to juz porażka. Z drugiej strony,
skoro fasolka po bretońsku, to dla Ciebie wytrawny posiłek, to i wino
może pasować;-> No, ale ja z tych, która co do teatru w kombinezonie
roboczym nie chodzi

--

Gosia

12. Data: 2008-02-15 14:20:58

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fp3tu1$3sv$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeden musi mieć co rano wódę do śniadania, inny nie może żyć, jak nie
> spożyje wina do obiado-kolacji... jawne bądź ukryte alkoholizmy to jednak
> nie moje zacięcie... swoją drogą nie wiedziałem, że bretony robią fasolkę,
> no koni nie podejrzewałem, ale może się mylę...
>
> ... jak nie możesz zjeść wykwintnie bez wina, no cóż... różni ludzie mają
> różne ograniczenia...
> swoją drogą do fasolki po bretońsku, z grzankami - ja bym pił białe
> półwytrawne, ale półwytrawne, a nie francuskie kwasy... rzecz gustu, wybierz
> [...]

To w takim razie, czy na kolację z fasolką po bretońsku można pójść w
dresie np. Adidasa lun Najki, czy trżeba włożyć dżinsy?

Władysław

13. Data: 2008-02-15 15:38:08

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> pasować;-> No, ale ja z tych, która co do teatru w kombinezonie roboczym

Jeśli coś ma być wykwintne, to to jest w klasie 'jak'... a nie 'co'... ale
wiem, że im dłużej żyję tym częściej spotykam ludzi, którzy już dawno o tym
zapomnieli... to jak z ostrygami... do dziś nie mogę zrozumieć, jak mozna
przepłacać za jedzenie dla biedoty...

Pzdr
Paweł

14. Data: 2008-02-15 15:39:10

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> In article <fp3tu1$3sv$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> "bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

> To w takim razie, czy na kolację z fasolką po bretońsku można pójść w
> dresie np. Adidasa lun Najki, czy trżeba włożyć dżinsy?

Zależy z kim i gdzie idziesz to jeść... proste...

Pzdr
Paweł

15. Data: 2008-02-15 15:52:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fp4c8j$pqd$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zależy z kim i gdzie idziesz to jeść... proste...

Ale kiedy będzie wykwintnie?

Władysław

16. Data: 2008-02-15 17:30:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2008 15:17:44 +0100, "bete" <b...@w...pl> wrote:

>Zapraszam gości na obiado-kolację. Zastanawiam się nad jadłospisem. Jak
>myślicie, czy fasolka bo bretońsku może być daniem dla gości, czy należy
>raczej do dań siermiężnych, pasujących tylko do najbliższej rodziny?

podaj w misnienskiej wazie, posyp natka i daj temu niezrozumiala
zagranicznie brzmiaca nazwe. bedzie jak raz wykwitnie, panie
dzieju ;))

trys, co podaje ludziom, co mu do glowy przyjdzie. I tak rozleja,
rozsypia, to co ja sie bede obcyndalac ;P
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2008-02-15 19:27:17

Temat: Re: Danie siermie?ne czy ekskluzywne?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> trys, co podaje ludziom, co mu do glowy przyjdzie. I tak rozleja,
> rozsypia, to co ja sie bede obcyndalac ;P
> K.T. - starannie opakowana

A co podajesz, gdy monsz przyprowadzi szefa? albo ambasador francuski
wpadnie?

MB

18. Data: 2008-02-15 19:51:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> A co podajesz, gdy monsz przyprowadzi szefa? albo ambasador francuski
> wpadnie?

Wazę misnieńską;-))

NMP
--

Gosia

19. Data: 2008-02-15 20:59:36

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"bete" wrote in message news:fp1ikm$41m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zapraszam gości na obiado-kolację. Zastanawiam się nad jadłospisem. Jak
> myślicie, czy fasolka bo bretońsku może być daniem dla gości, czy należy
> raczej do dań siermiężnych, pasujących tylko do najbliższej rodziny?

Wiesz... wszystko zależy od gości, gospodarzy, okazji... mi się wydaje, że z
tą ekskluzywnością czy wykwitnością, to jest jak z pięknem czyli nie to jest
piękne, co piękne, a tylko to, co się nam podoba... osobiście nie podejmę
się kategoryzowania, czy to siermieżne, czy wykwitne... czesto najprostsze
danie podane ładnie i w dobrej serdecznej atmosferze jest cudem... dlatego
przemyśl, kto do Ciebie przychodzi, kim są Ci ludzie, czego oczekują, co
lubią, jaka jest okazja i dobierz coś... jesli jest to miłe spokojne
spotkanie bez specjalnej okazji z ludźmi, ktorzy nie oczekuja żadnych "ą, ę,
och, ach na Rosenthalu", to moim zdaniem jak najbardziej może być ładnie
podana fasolka...

20. Data: 2008-02-15 21:01:42

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej do dań siermiężnych, pasujących tylko do najbliższej rodziny?

Wiesz... wszystko zależy od gości, gospodarzy, okazji... mi się wydaje, że z
tą ekskluzywnością czy wykwitnością, to jest bardzo subjektywnie... jak z
[...]

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.prv.pl

polewa z czekolady
Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Frosty mrożonki - jecie to?
Raki i woda z cytryna?
Kibeby - potrawa z czasów dzieciństwa