Danie siermiężne czy ekskluzywne?

21. Data: 2008-02-15 21:21:53

Temat: Re: Danie siermiężne czy ekskluzywne?
Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:wlalos-422577.16525015022008@news.onet.pl...

> Ale kiedy będzie wykwintnie?

Wtedy, kiedy ludzie uchybiać sobie nie będą i wzajem na siebie dobrze
wpływać i radować się swoim towarzystwem i tym, co robią. Wówczas jest
wykwintnie w każdych warunkach, jakie takimi nazwą...

Pzdr
Paweł

22. Data: 2008-02-15 21:42:30

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 15 février 2008 a 08:55:37, dans
<w...@n...onet.pl> vous écriviez :

> jakie wino polecasz d fasolki po bretoNsku?

Cahors albo madiran powinny pasowac (tak jak pasuja do cassoulet, ktorego
fasolka po bretonsku jest odmiana).

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

23. Data: 2008-02-15 22:53:33

Temat: Re: Danie siermiezne czy ekskluzywne?
Od: "jur@s" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Le vendredi 15 février 2008 ŕ 08:55:37, dans
> <w...@n...onet.pl> vous écriviez :

> Cahors albo madiran powinny pasowac (tak jak pasuja do cassoulet, ktorego
> fasolka po bretonsku jest odmiana).

Lubisz widze ciekawe jedzenie i dobre wina .
Gratulacje
juras

24. Data: 2008-02-15 23:09:46

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena napisał:

> Wiesz... wszystko zależy od gości, gospodarzy, okazji... mi się wydaje, że z
> tą ekskluzywnością czy wykwitnością, to jest bardzo subjektywnie... jak z
> pięknem czyli nie to jest piękne, co piękne, a tylko to, co się nam
> podoba...

Zgadza się. MSZ ekskluzywne jest to, że zapraszasz kogoś do domu,
zamiast spotkać się z nim w restauracji. Dobór potraw zależy od
tego, co goście lubią. U mnie fasolka bywa wytęsknionym daniem
niektórych gości, o które wręcz się upominają.

> osobiście nie podejmę się kategoryzowania, czy to siermieżne, czy
> wykwitne... czesto najprostsze danie podane ładnie i w dobrej serdecznej
> atmosferze jest cudem... dlatego przemyśl, kto do Ciebie przychodzi, kim są
> Ci ludzie, czego oczekują, co lubią, jaka jest okazja i dobierz coś... jesli
> jest to miłe spokojne spotkanie bez specjalnej okazji z ludźmi, ktorzy nie
> oczekuja żadnych "ą, ę, och, ach na Rosenthalu", to moim zdaniem jak
> najbardziej może być ładnie podana fasolka.

Na rosenthalu koci jedli, bo do niczego mi nie pasował :) Znam
dom, gdzie z przyjemnością bywam na zwykłej pizzy. No może nie
takiej zwykłej - jest niezwykle dobra.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2008-02-16 07:25:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fp4ung$a0a$1@news.onet.pl>, "Bożena" <n...@g...com>
wrote:

> [...]
> tą ekskluzywnością czy wykwitnością, to jest bardzo subjektywnie... jak z
> pięknem czyli nie to jest piękne, co piękne, a tylko to, co się nam

Tak?

Władysław

osobiście nie podejmę się kategoryzowania, czy to siermieżne, czy
> wykwitne... czesto najprostsze danie podane ładnie i w dobrej serdecznej
> atmosferze jest cudem...

To się zgadza. Na dodatek najprostsze danie może być bardzo wykwintne.

> [...]
> oczekuja żadnych "ą, ę, och, ach na Rosenthalu", to moim zdaniem jak
> najbardziej może być ładnie podana fasolka.

To się zgadza. Ale nie o to pytano. I mimo wszystko nie podawałbym
fasolki wieczorem. Jest ciężkostrawna.

Władysław

26. Data: 2008-02-16 07:26:56

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <47b61bba$1@news.home.net.pl>,
Krystyna Chiger <k...@h...pl> wrote:

> [...]
> tego, co goście lubią. U mnie fasolka bywa wytęsknionym daniem
> niektórych gości, o które wręcz się upominają.

Co nie czyni z niej potrawy wykwintnej.

Władysław

27. Data: 2008-02-16 07:27:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> podaj w misnienskiej wazie, posyp natka i daj temu niezrozumiala
> zagranicznie brzmiaca nazwe. bedzie jak raz wykwitnie, panie
> dzieju ;))

A to dobry pomysł. :-)

Władysław

28. Data: 2008-02-16 07:31:33

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <8617448722$20080215224231@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> Le vendredi 15 février 2008 ą 08:55:37, dans
> <w...@n...onet.pl> vous écriviez :

> Cahors albo madiran

Czyli dość proste wina.

> powinny pasowac (tak jak pasuja do cassoulet, ktorego
> fasolka po bretonsku jest odmiana).

Nie jest.

Władysław

29. Data: 2008-02-16 09:25:58

Temat: Re: Danie siermi??ne czy ekskluzywne?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2008 11:27:17 -0800, Magdalena Bassett
<i...@b...com> wrote:

>A co podajesz, gdy monsz przyprowadzi szefa? albo ambasador francuski
>wpadnie?
>
>MB

Napewnonie sledzie, bo nienawidze, rhehrehre
monsz szefa nie przyprowadzi bo sam sobie szefem, hehe
ambasador francuski, sadzac zmojego nastroju , dostalby barszcz
ukrainski i cornish pastie (bo bede robic dzisiaj) a na deser
moje owocowe cos jak tiramisu.
jednego High Comissioner'a podejmowalam barszczem na wedzonce, z
fasola, faszerowanym ziemniakami z czyms tam i lemon maringue pie
(z ostrzezeniem, ze ciasto kruche na spdzie w moim wykonaniu jest
tylko dekoracja) i lody pozniej (do zwyklych waniliowych
dodawalam keidys metoda prob i bledow swieze owoce i do
zamrazarki nazad wkladalam calosc...nie zdaly egzaminu winogrona,
bo maz uznal, ze to pociski ;PPPPP

trys
K.T. - starannie opakowana

30. Data: 2008-02-16 09:27:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2008 20:51:32 +0100, Gosia Plitmik

>Wazę misnieńską;-))
>
>NMP

Oooo - i w niej kapusniak, glownie dlatego , ze za mna chodzi
(nie w tej wazie niestety...), taki na wedzonych zeberkach i z
pomidorem.

trys
K.T. - starannie opakowana

polewa z czekolady
Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Frosty mrożonki - jecie to?
Raki i woda z cytryna?
Kibeby - potrawa z czasów dzieciństwa