Dekoracje kuchenne

31. Data: 2016-08-25 17:13:06

Temat: Re: Dekoracje kuchenne
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 23:23, b...@g...com pisze:

> PS. Będzie totalny misz-masz: z jednej strony błękity, chabry i kobalt (w strefie
dużego agd, po drugiej wschodnie przyprawy w rdzawych barwach (w strefie małego agd).
Reszta biała. Chciałabym jeszcze meksykańskie płytki wielokolorowe, ale nie mam już
ściany :DDDDD

Nie zapomnij na suficie pier*olnąć sobie jeszcze jakiegoś fajnego
szlaczka :)

Pozdrawiam,
MW

32. Data: 2016-08-25 18:17:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-24 23:13, obywatel b...@g...com uprzejmie donosi:
panelu na ścianę. Czy ktoś ma pomysł czym to przytwierdzić na stałe do ściany i czym
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?

> Wchodziłyby, gdyby nie fakt, że to nie będzie pusta ściana, tylko są na niej
zawieszone półki. Obrazki na ścianie mają być "podkładem". Remont kuchni wynikł w
zasadzie jako pochodna remontu łazienki, stąd próba obniżenia kosztów ;)
> Poszukam tych punktów laminujących, to może być jakieś wyjście.

Popytaj w punktach ksero i w sklepach z artykułami "biurowymi".

33. Data: 2016-08-25 18:22:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-24 23:28, obywatel b...@g...com uprzejmie donosi:

> No ja nie mogę sobie pozwolić na glazurę do sufitu ani w kuchni ani w łazience, bo
mam na górze sąsiadów, którym się różne wypadki z wodą przytrafiają co jakiś czas :)
Ostatnio zalali mi sufit w korytarzu, w małym pokoju i częściowo w dużym.
> Zresztą nawet bym nie chciała - czułabym się jak w sali operacyjnej :)

W branży mawiają na to suchy basen albo rzeźnia.

34. Data: 2016-08-25 18:27:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-24 23:32, obywatel b...@g...com uprzejmie donosi:

> Istnieją dwustronne "przylepce" :)

Ach, ta ich legendarna wręcz odlepialność. Zwykle można odkleić. Zwykle
z kawałkiem ściany.

35. Data: 2016-08-25 19:50:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej idzie zwykle odklejanie, niż naklejanie.
Masz za mocny lepiec, weź zwykły, pszeźroczysty, taki biurowy.
Ja nie miałam problemu, ani z pszyklejaniem, ani z odklejaniem,
bo i inne obrazki pszyklejałam , nie tylko tę wspomnianą mapkę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2016-08-25 21:48:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 18:22, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-08-24 23:28, obywatel b...@g...com uprzejmie donosi:

> W branży mawiają na to suchy basen albo rzeźnia.

Też mi się z rzeźnią kojarzy.

Ewa

37. Data: 2016-08-25 22:08:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 19:50:42 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Masz za mocny lepiec, weź zwykły, pszeźroczysty, taki biurowy.
> Ja nie miałam problemu, ani z pszyklejaniem, ani z odklejaniem,
> bo i inne obrazki pszyklejałam , nie tylko tę wspomnianą mapkę.

Kiedy ja NICZEGO nie przyklejam :-))

38. Data: 2016-08-26 22:05:13

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com wrote:

> [...]
1/briosa-inserto-herbs-b-kuchnia

UCHNIE-59014833-Seamless-texture-with-spices-and-her
bs.html
lejka-na-zmywarke-przyprawy-kuchnia-styl-tradycyjny

panelu na ścianę. Czy ktoś ma pomysł czym to przytwierdzić na stałe do ściany i czym
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?

> Papier jednak trzeba - naklejki były ino inspiracją :)

no to jak każdy inny papier.
Albo wydukuj sobie na folii. są firmy gdzie mozęsz zamówić wydruk na
takiej samej folii, czy papierze samoprzylepnym

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

39. Data: 2016-08-27 20:06:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-25 o 02:06, Ikselka pisze:

> Nie da się wszystkiego samemu zrobić, albowiem kiedyś trzeba jeszcze
> ZArobić :-))
Zarabiać to sobie może. Sam coś zrobić w mieszkaniu też może.

--
animka

40. Data: 2016-08-27 20:10:56

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-25 o 17:10, wolim pisze:

> Miła i przytulna niczym sklep mięsny albo ubojnia ;)

Co dla Ciebie jest miłe i przytulne nie musi byc dla mnie mile.

--
animka

Pasternak - wejście Smoka.
Weganka, brązowa medalistka z Rio
Ogórki kiszone na zupę - na zimę.
Ser topiony.
Naboje CO2 16g do wody w Krakowie. Gdzie dostanę?