Depresja

1. Data: 2000-07-17 14:41:34

Temat: Depresja
Od: apprehension <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od jakiegos czasu czytuje posty na grupie i doszedlem w koncu do
wniosku, ze moze bedziecie potrafili pomoc. chodzi o depresje.
trzymala mnie przez ostatnie poltora roku - objawiala sie silnym stanami
lekowymi, odrealnieniem i podobnymi zaburzeniami. bylem leczony
psychotropami (zoloft, trileptal), ktore pomogly, ale w malym stopniu -
wyeliminowaly ostre napady leku. niestety nadal utrzymywalo sie
obnizenie nastroju i odrealnienie, wiec udalem sie do psycholog, ktora
wyklada na mojej uczelni, a okazala sie rowniez bioenergoterapeuta. po
kilku przeprowadzaonych seansach wrocilem na ziemie, lek przestal byc
odczuwalny, odrealnienie i towarzyszace mu napicie zniknelo... to bylo 2
miesiace temu - niestety ostatnio poczulem sie znowu gorzej i czuje, ze
czesc tego syfu zostala tam we mnie i probuje wrocic. Jak temu zaradzic
i nie pozwolic na to? Co zrobic w tej sytuacji?

pozdrawiam serdecznie

will

1. Data: 2000-07-17 15:29:01

Temat: Re: Depresja
Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic?

Powies sie, chlopie...

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-17 15:48:43

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

F@ker napisał(a) w wiadomości: <3...@a...se>...
>Co zrobic?
>
>Powies sie, chlopie...

F@cet, po co wogóle tu zaglądasz ? Narzekałes ostatnio na głupawe porady
udzielane przez grupe a tu prosze :(
G.

1. Data: 2000-07-17 15:51:34

Od: "Marek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powies sie, chlopie...

To milo, ze masz cos ciekawego do powiedzenia.

Proponuje, zebys sie wiecej nie odzywal. NETykieta nie pozwala mi nic wiecej
napisac.

Marek.
-------

1. Data: 2000-07-17 16:26:32

Temat: Odp: Depresja
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik apprehension <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...

> - niestety ostatnio poczulem sie znowu gorzej i czuje, ze
> czesc tego syfu zostala tam we mnie i probuje wrocic. Jak temu zaradzic
> i nie pozwolic na to? Co zrobic w tej sytuacji?

Znalesc psychoterapeute ktory, pozwoli Ci znalezc przyczyne tego leku czyli
powod depresji a nie usuwac skutki. Z depresja nie ma zartow, wiec nie bede
Cie probowal leczyc ale mysle ze, moja rade mozesz wziac powaznie.

Pozdrawiam serdecznie Val.

1. Data: 2000-07-17 16:27:03

Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik F@ker <a...@a...se> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...se...
> Co zrobic?
>
> Powies sie, chlopie...
>
> F@k
PLONK.
Val.

1. Data: 2000-07-17 17:35:47

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apprehension" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czesc tego syfu zostala tam we mnie i probuje wrocic. Jak temu zaradzic
> i nie pozwolic na to? Co zrobic w tej sytuacji?

Niestety ja Ci pomoc nie moge :-(. Mnie jakies poltora roku depresja
trzymala i zamykalam sie w swoim pokoju zastanawiajac sie po co ja zyje i
czy jest tego jakis sens. Wszystko z tego powodu, ze nie moglam odpowiedziec
na te dreczace mnie pytania, ale potem wszystko minelo. Sama ze wszystkim
dalam sobie rade, coraz lepiej sie czulam, coraz lepiej, az wreszcie az za
dobrze :-). Teraz wiem, ze zyje po to aby miec kogos kto mnie pokocha, aby
miec dzieci i wychowac je na rozpuszczonych i niegrzecznych rozrabiakow :-).
To jest moim celem w zyciu, Ty napewno tez jakis masz, wiec sie nie zalamuj,
jesli jest zle, to kiedys musza nadejsc dni kiedy bedzie lepiej!! Moja
glowna przyczyna depresji bylo to, ze przenioslam sie do innej szkoly, nie
mialam za bardzo kolezanek, a w dodatku zle oceny w budzie i sprzeczki w
domu. No coz uczennica dobra nigdy nie bylam i nie mam zamiaru byc, a reszta
z czasem naszczescie minela :-). Ja lubie siebie taka jaka jestem, nigdy nie
mialam dobrych stopni w szkole, bo mam wrodzone znienawidzenie do nauki ;-),
a nie dlatego, ze jestem niezdolna tak jak sobie to wmowilam. Tak sobie
czytalam co napisales, bo ja dzisiaj troche gorzej poczulam sie psychicznie,
niz zazwyczaj. Moze taka pogoda... Jednak wiem, ze jestem silna i potrafie
ze wszystkim walczyc, dac sobie rade. Jutro napewno wszystko mi przejdzie, a
juz Tobie to tym bardziej :-). Mozesz byc pewien, ze jest ktos taki z
wojewodztwa dolnoslaskiego kto bardzo Cie lubi i taka osoba jestem ja :-)).
Caluski!
Ania

1. Data: 2000-07-17 18:53:12

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "F@ker" <a...@a...se> napisał w wiadomości
> Co zrobic?
>
> Powies sie, chlopie...
>
> F@k

Ale jestes pojebany, sukinkocie. Dziwie sie, ze istnieje ktos taki jak Ty. A
moze miales nieszczesliwe dziecinstwo, rodzice Cie bili i wydaje Ci sie, ze
kazdy czlowiek jest Twoim wrogiem? Przykro mi to mowic, ale tutaj nie ma
miejsca na takie komentarze. Gdybys popadl w depresje to nawet bym sie
cieszyla :-). A jedyne co teraz moge napisac to: ha, ha ale jestes pojebany
wujkojebco. To jest grupa o psychologii, a co Ty kurwa mozesz wiedziec o
psychologii, Ty stara dupa jestes. No i co Ty kurwa, co Ty? W chuja lecisz,
czy sie tylko z wlasnym chujem na lby zamieniles. Albo daj se luzu albo
wypad.
Pocharzam
Ania

1. Data: 2000-07-17 18:53:51

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał:
(.......)
> wypad.
> Pocharzam
> Ania
Czy Ania Lipek z godziny 19.35 to ta sama osoba co Ania Lipek z 20.53 ? :)))
(ale sam chcialem mu bluznac, przyznaje)
G.

1. Data: 2000-07-18 00:59:28

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

F@ker wrote in message <3...@a...se>...
>Co zrobic?
>
>Powies sie, chlopie...

Czy gorszej rady juz nie mogles wymyslec?.:-(((
Wisielczy humor???

jakub

>F@k
>
>--