Re: Depresja - pomocy!!!

Data: 2000-11-10 09:34:34
Temat: Re: Depresja - pomocy!!!
Od: "Jacek" <o...@p...com>

"roger" <r...@e...put.poznan.pl> wrote in message
news:8ug1qd$jlq$1@rymunda.torun.pdi.net...

> Stary, ja się nawrócę. Wytłumacz mi tylko dlaczego cukier który spożywam
> odkłada się na brzusiu w postaci w tłuszczyku, a "Twój" tłuszczyk który
> spożyję - nie?

Cukru jesteś w stanie zjeść o wiele więcej niż jest ci to potrzebne.
Najlepiej zaspokaja głód białko i tłuszcz.
Natomiast pieczywo czy kluski nie dają stanu zaspokojenia głodu w inny
sposób jak tylko przez wypełnienie zołądka.
Dlatego jedząc tłuste mięso zjesz go o wiele mniej, czyli tyle ile ci
potrzeba.
co do odkładania się tłuszczu to zauważ że stłuszczanie wątróbek gęsich
odbywa się poprzez siłowe karmienie węglowodanami (kukurydza). A dziś
człowiek potrafi sam właśnie tak się futrować chlebem, kaszą, kluskami, że
nadmiar węglowodanów musi zostać zamieniony w tłuszcz, innej drogi nie ma.
Dlatego podsumowując:

tłuszczu nie zjesz za dużo gdyż działa tutaj mechanizm regulacji
zapotrzebowania.

zjeść za dużo węglowodanów jest bardzo łatwo, regulacja łaknienia w
przypadku potraw wysokowęglowodanowych zawodzi, zwłaszcza tych skrobiowych(w
sumie zdrowszych, gdyż wolniej podnoszących poziom glukozy we krwi).

po konkrety zapraszam na http://ikoiko.republika.pl i

Pozdrówka.
Jacek