Re: Depresja zimowa?

Data: 2002-01-04 01:10:34
Temat: Re: Depresja zimowa?
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl>

Użytkownik Karolina <k...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a11m44$b7$...@o...biskupin.wroc.pl...

> Nie zamierzam dyskutowac bo juz fani diety optymalnej maja swoja grupe.Nie
> napisalam ze jestes infantylna tylko twoje wypowiedzi - to chyba
> roznica.Nikt nie kwestinuje ogromnego wplywu wlasciwej diety na nasze
> zdrowie ale zapewniam cie ze nie jest to lek na wszystko.Co zaproponujesz
> dziecku z mukowiscydoza?boczek?Na zapalenie ucha srodkowego rosol?depresja
> jest bardzo powazna choroba wymagajaca czesto hospitalizacji i zadna dieta
> tu nie pomoze .
> Mozliwe ze to nic trudnego byc sarkastycznym ale zapewniam cie ze trudniej
> [...]
Dyskusja nie ma tu sensu. Licza się fakty. Jezeli dieta optymalnych jest tak
wspaniała to ewolucja sprawi, że ich geny za kilka-kilaknaście pokoleń
opanuja ziemię. I wtedy rusza w kosmos aby przekonywac kolejnych
niewiernych. Chyba, że dieta nie wpływa na na płodność. ale w to mi sie nie
chce wierzyć. Przecież dobra jest na wszystko.

Pozdrawiam

PiotrMx