Re: Di kiedy mozna wiercic ?

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Di kiedy mozna wiercic ?
Date: Thu, 06 Apr 2006 09:40:50 +0200

g...@b...pl napisał(a):

> :))))))))))))
> ja już wymiękam!
> wiercą codziennie od 6, (niedziela included)
> do tego za oknem budowa więc dźwigi szaleją również od świtu - nawet w
> sobotę się wyspać nie można!
> najgorsze jest to ze planowany termin oddania wszystkich 4 bloków to 3
> kwartał 2007.
> a sąsiedzi też się jakoś specjalnie nie spieszą do wprowadzenia tutaj

Mieszkałam jedna z pierwszych;-( Pierwszy moj wniosek na zebraniu,
dotyczył ustalenia godzin " bez hałasu" Makabra, miałam do tego malutkie
dziecko, które budziło się, za kazdym razem jak zaczynali wiercic.
Nienawidze hałasu i chamów hałasujacych, bo maja w nosie. Dzwon do firmy
i spróbuj pogadac. Ewentualnie dowiedz sie, w UM moze macie jakies
lokalne ustalenia odnosnie godzin. W sobote i niedziele cisza nocna jest
z tego co pamietam chyba przesunieta.

--
Gosia