Re: Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????

Data: 2005-06-26 18:30:34
Temat: Re: Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????
Od: Meg <m...@N...pl>

> No wyczytałem gdzieś że po odstawieniu Diane 35 zaczęły u niektórych wyskakiwać
> jakieś mega syfy na twarzy rękach i po pachami itd:) mam nadzieje że Ciebie to
> nie dotkneło??

po odstawieniu leków hormonalnych potrzeba ok 3 miesięcy aby gospodarka
hormonalna zaczeła powracać do normy , w tym czasie każdy organizm
przeżywa "burze", i moga sie dziac różne rzeczy i powracać dolegliwaosci
zniesione przez lek , przyznam się że ja dostawałam świra przez piewsze
dwa miesiące , pomijając już problemy skórne (ale nie jakieś mega syfy
jak piszesz , nic z tych rzeczy)raczej związane ze wzmożonym łojotokiem
, bóle podbrzusza , spadek libido , senność, ale miałam takie huśtawki
nastrojów że nie potrafiłam sobie z tym poradzic , raz płakałam a za
chwile się śmiałam , wyładowywałam złość na bliskich , to było coś
takiego jak zespół napięcia przedmiesiączkowego z potrojoną
(przynajmniej) siłą
Nie wiem czy dokońca to wszystko zrozumiesz , ale taka to jest kobietka
, dość złożona :))

pozdr Magda